آغاز ۱۴۰ هزار پروژه زودبازده در کشور

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به احداث ۱۶۰ هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه‌های مصوب سال ۹۸ در کشور، گفت: علاوه بر این در سال گذشته ۴۰ هزار پروژه زود بازده نیز با همکاری بسیج آغاز و تکمیل شد.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد صبح امروز (شنبه) در آئین رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری کرج با بیان اینکه سال گذشته سازمان شهرداری‌ها بیش از ۲۰ بحران را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: امسال از ابتدای سال با سیل در ۲۵ استان کشور رو به رو شدیم.

وی با بیان اینکه استان البرز در سیل سال گذشته معین استان‌های جنوبی کشور شد و به خوبی در این حوزه اقدام کرد، افزود: هجوم ملخ‌ها، زلزله، آتش سوزی مراتع و… از دیگر بحران‌هایی بود که شهرداری‌ها برای مدیریت آن تلاش کردند.

معاون وزیر کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان، اضافه کرد: این ویروس کشورهای پیشرفته را نیز با چالش مواجه کرده است و البته در ایران نیز مشکلاتی به وجود آورده و مثل همیشه مدیران شهری در خط مقدم مبارزه با این بحران قرار دارند.

وی با بیان اینکه بحران کرونا موجب بیکار شدن بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی شد، اضافه کرد: این در حالی است که در ایران پروژه‌های عمرانی نیز همزمان با شیوه این ویروس در حال اجرا بوده است.

جمالی‌نژاد با اشاره به احداث ۱۶۰ هزار واحد مسکونی اضافه بر پروژه‌های مصوب سال ۹۸ در کشور، گفت: علاوه بر این در سال گذشته ۴۰ هزار پروژه زود بازده نیز با همکاری بسیج آغاز و تکمیل شد.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هر روز برای رضایت مردم تلاش زیادی انجام می‌دهند.

معاون وزیر کشور با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر مدیران شهر با مردم خاطرنشان کرد: در کنار به تکمیل رساندن پروژه‌ها باید به دغدغه مردم رسیدگی کرد تا رضایتمندی شهروندان را افزایش دهیم.

کد خبر 431899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.