افزایش زمینه‌های همکاری‌ سازمان پارک‌ها و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: تفاهم نامه توسعه همکاری‌های دو جانبه در راستای ارتقای مهارت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح شهر با استفاده بهینه از توانایی‌ها و ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای و سازمان پارک‌ها امضا شده است.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از سال ۹۶ بر اساس رسالت سازمان پارک‌ها در راستای ارائه آموزش‌های مختلف شهروندی، کارگری و آموزش‌های عالی در سطح کارشناسی همچنین پتانسیل موجود در اداره کل فنی و حرفه‌ای اصفهان، تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های دو جانبه در راستای تامین نیازهای شهروندی و پیمانکاران نگهداری فضای سبز، آموزش‌های کارگری در ارتباط با مباحث مربوط به گل‌ها و گیاهان زینتی و آپارتمانی، آموزش استفاده بهینه از آب و آموزش‌های مربوط به کنترل آفات و بیماری‌ها امضا شد.

وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه ۱۲ هزار و ۱۸۰ نفر ساعت کلاس آموزش اجرا شده که بالاترین آموزش سطح فنی و حرفه‌ای با دستگاه‌های اجرایی بوده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان افزود: در این راستا سه هزار و ۹۰۰ نفر ساعت آموزش شهروندی، چهار و هزار و ۸۰۰ نفر ساعت آموزش کارگری و سه هزار و ۴۸۰ نفر ساعت آموزش‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام شده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌ها توسط اساتید مجرب به صورت تئوری، عملی و میدانی ارائه شده است، گفت: عناوین آموزش‌های شهروندی شامل پرورش گل‌های پیازی، پرورش و نگهداری گل‌های آپارتمانی، پرورش کاکتوس و گیاهان گوشتی، زعفران کاری، آشنایی با گیاهان دارویی و کاربرد آنها بوده است.

مرتضایی‌نژاد افزود: دوره‌های کارشناسی با عناوین باغبان منظر و آبیاری در شرایط خاص توسط اساتید مجرب گل و گیاه برگزار شد.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه بعدی با توجه به تغییر مدیریت سازمان فنی و حرفه‌ای، هفته گذشته امضا و مقرر شد آموزش‌ها وسیع‌تر و سطح مخاطبان برای آموزش به صورت تئوری، عملی و میدانی افزایش یابد.

کد خبر 431877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.