آسفالت بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی درگهان

شهردار بندر درگهان از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت بیش از ۶۰ هزار متر مربع از معابر خاکی این شهر خبر داد.

سید محمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر و پیاده‌روهای شهر درگهان، زیرسازی و آسفالت شریان‌های اصلی و فرعی آن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مساحت معابر محله کلات درگهان ۳۰ هزار مترمربع است، تصریح کرد: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت معابر این محله در حال انجام است.

شهردار بندر درگهان اضافه کرد: این اقدامات در راستای تأمین امنیت و تسهیل تردد شهروندان و ساماندهی وضعیت معابر شهری در حال اجراست.

کاظمی با بیان اینکه ۳۰ هزار مترمربع از معابر خاکی محله دلبری قبل از عید سعید فطر امسال زیرسازی و آسفالت شد، تصریح کرد: در برنامه سال جاری، عملیات خاک برداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت ۳۰ هزار مترمربع دیگر از معابر این محله نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که شامل باقی مانده کوچه‌های خاکی و معابر اصلی محله دلبری است.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از محله کووش شهر درگهان در برنامه‌های اجرایی شهرداری قرار دارد که موقتاً پروژه مذکور به دلیل تعبیه علمک‌های گاز متوقف شده است.

شهردار درگهانگفت: بلافاصله پس از عملیات نصب علمک گاز، اجرای طرح آسفالت ۳۰ هزار متر مربع محله کوش درگهان ادامه می‌یابد.

کاظمی با بیان اینکه تاکنون ۱۰ هزار مترمربع از معابر محله کوش درگهان زیر سازی و آسفالت شده است، اضافه کرد: زیرسازی ۱۵ هزار متر مربع از معابر محله بن طلا نیز بعد اتمام عملیات علمک گذاری گاز اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، درگهان در ۲۰ کیلومتری غرب شهر قشم واقع شده است.

کد خبر 431867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.