سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر برخوردار شهر با هدف ایجاد عدالت فضایی

شهردار اصفهان گفت: شهرداری در سه سال گذشته میلیاردها تومان اعتبار در مناطق کمتر برخوردار شهر سرمایه‌گذاری کرده است تا همه شهر به عدالت در داشتن فضاها و امکانات نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک فرارسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار کرد: اداره شهر در وضعیت اقتصادی کنونی و با چند برابر شدن قیمت‌های تجهیزات و مصالح کاری سخت و دشوار است، اما با حمایت مردم و تلاش‌های شبانه‌روزی کارمندان، کارگران و کارشناسان در مجموعه بزرگ شهرداری تاکنون اقدامات خوبی شده است.

وی با اشاره به قدردانی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان از تلاش‌ها و خدمات مجموعه شهرداری اصفهان، افزود: روز گذشته بخشی از اقدامات مهم شهرداری از تریبون نمازجمعه به اطلاع شهروندان رسید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ایجاد عدالت فضایی به عنوان رویکرد محوری مورد تاکید و توجه جدی شهرداری است، تصریح کرد: در این راستا امسال پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر افتتاح شده و روی پروژه‌های محرک توسعه سرمایه گذاری سنگینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در سه سال گذشته میلیاردها تومان اعتبار در مناطق کمتر برخوردار شهر سرمایه‌گذاری کرده است تا این مناطق به عدالت در داشتن فضاها و امکانات نزدیک شوند.

نوروزی ادامه داد: این مناطق برخوردار از استعدادها و جوانان پر تلاش و مردمی شریف است و اگر میلیاردها تومان پول در آن مناطق زیرزمین برای احداث مترو هزینه می‌شود، نشان از توجه شهرداری به برقراری عدالت فضایی و ارائه خدمات عادلانه به همه مردم است.

وی با بیان اینکه مترو زمینه‌های توسعه را به دارک و زینبیه می‌برد، گفت: مترو جوانان با استعداد این منطقه را از نقاط دور، ارزان‌تر به نقاط مختلف شهر از جمله دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی برای انجام کار و تلاش می‌برد و کسب و کارهای کوچک و متوسط را کنار خود فعال کرده و اشتغال‌زایی خواهد داشت.

شهردار اصفهان با اشاره به مزایای اجرای پروژه حلقه حفاظتی شهر، افزود: این پروژه پس از بهره‌برداری، ورودی‌های اصفهان را از شمال به جنوب و از غرب به شرق به یکدیگر وصل می‌کند؛ البته بسیاری تاکید بر اجرا نشدن این پروژه و انجام اقدامات عمرانی در مرکز شهر داشتند، اما بر این باور بودیم باید نوبت خدمت به مردم مناطق کمتر برخوردار شهر برسد و عدالت فضایی در این مناطق تحقق پیدا کند.

وی گفت: مردم خدمات شهرداری را به خوبی می‌بینند و بی شک تأثیر این اقدامات زیرساختی و عمرانی در مناطق کمتر برخوردار برای تمام شهروندان در تمام نقاط شهر مفید خواهد بود و همه از فواید آن بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 431861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.