نصراصفهانی: نیازی به تخریب دیگران نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیازی نداریم دیگران را به نقد بکشیم و بدین وسیله خود را مطرح کنیم بنابراین نباید از نردبان تخریب دیگران بالا برویم چون در انجام وظایفی که داریم دست خالی نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (شنبه) در نشست تقدیر از مدیران شهرداری اصفهان که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: تمایل قلبی ما تقدیر از تمام ۱۶ هزار نفری است که در شهرداری اصفهان به مردم خدمت می‌کنند اما ظرفیت این امر وجود ندارد بنابراین تقدیر از مدیران شهرداری، مشتی نشانه خروار بوده و به نمایندگی از تمام کارکنان شهرداری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا مراسم تقدیر از مدیران شهرداری را به تعویق انداخت، افزود: شیوع کرونا آغاز چالش‌های فراوان برای مدیریت شهری شد و در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات موجود که مردم شرایط سخت و سنگینی را تحمل کرده و آستانه تحمل اربابان رجوع و به تبع آن کارکنان نیز کاهش پیدا کرده نیاز است کارکنان شهرداری با شکیبایی بیشتری فعالیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سطح توقعات مردم از مدیریت شهری روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: با وجود تمام سختی‌ها و مشکلاتی که در سال گذشته وجود داشت، تلاش قابل وصفی شد و مدیریت شهری توانست سال را با موفقیت به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: در سال گذشته پیشرفت مطلوب پروژه‌های عمرانی و مأموریت‌های منطقه‌ای را شاهد بودیم و با اقدامات شده، تحصیل بودجه سال ۹۸ به ۹۶ درصد رسید.

نصراصفهانی مأموریت بزرگ مدیران شهرداری را افزایش اعتماد و کاهش بدبینی‌های مردم نسبت به مدیریت شهری دانست و ادامه داد: هرکس مسئولانه پا به عرصه خدمت می‌گذارد قطعاً فشارهای روحی بسیاری را تحمل می‌کند اما همگی در تلاش هستند تا رضایت حداکثری مردم را محقق کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بنا بر آنچه در بازدیدها گفته شده و بر اساس مشاهدات عینی، شهرداری مسیر خوبی را طی کرده و این رویه باعث شده اقدامات مدیریت شهری به بهترین نحو به بار بنشیند بنابراین مدیران شهری باید سر خود را بالا گرفته و با افتخار از آنچه انجام شده دفاع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نباید دنبال تقدیر و تشکر باشیم اما نیاز است خود را اثبات کنیم، اضافه کرد: بارها قدردانی مردم از خادمین خود در شهرداری را دیده‌ایم و آنچه در دید شهروندان باشد ناخواسته بر زبان نیز جاری می‌شود

وی اظهار کرد: نیازی نداریم دیگران را به نقد بکشیم و بدین وسیله خود را مطرح کنیم بنابراین نباید از نردبان تخریب دیگران بالا برویم چون در انجام وظایفی که داریم دست خالی نیستیم.

رضایت از مدیریت شهری از زبان امام جمعه اصفهان

نصراصفهانی با بیان اینکه روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه، از زبان آیت‌الله طباطبایی رضایت و تقدیر از مدیران شهری را شنیدیم، افزود: باید در شهر تبلیغات کافی شده و از هر فرصتی برای شناساندن اقدامات شهرداری و ارائه گزارش به مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حمایت هرچه بیشتر از کارکنان شهرداری برای ارتقای سطح ارتباط آن‌ها با شهروندان، تصریح کرد: باید از تنش‌زدایی و هرگونه گفتار و کرداری که ما را از مأموریت اصلی خود جدا کند دوری و پرهیز کرده و اجازه ورود موضوعاتی که منجر به قیل و قال و حاشیه‌سازی می‌شود را ندهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نباید میزهای خدمت در شهرداری‌ها منجر به جدایی مدیران با مردم شده و لازم است مدیران شهرداری برای افزایش سطح خدمت‌رسانی، ارتباط رودرروی خود را با شهروندان حفظ کنند.

مدیران شهری هرچه بیشتر با شورای شهر تعامل کنند

نصراصفهانی تاکید کرد: شوراها تسهیل کننده امور شهرداری‌ها هستند و با عمر بیش از ۲۰ ساله خود، اکنون به عنوان پارلمان محلی نقش ایفا می‌کنند بنابراین نیاز است مدیران شهرداری برای حفظ تعامل خود با شورا اهتمام ورزند.

وی خاطرنشان کرد: هنگام تدوین بودجه سال ۹۹ سعی شد ردیف‌های اعتباری به نحوی باشد که گلایه‌های کارکنان در خصوص رفاهیاتشان کمتر شده و انگیزه فعالیتشان افزایش یابد بنابراین لازم است مدیران شهرداری نیز در این خصوص نهایت توجه را به خرج دهند.

همچنین عباسعلی جوادی، رئیس کمیسیون بهداشت، درمان و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست از قدردانی استاندار اصفهان از شورای شهر، شهردار و شهرداران مناطق در جلسه اخیر ستاد استانی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: این قدردانی به‌واسطه موفقیت کنترل شیوع بیماری کرونا و مدیریت تمام قد مدیران شهرداری در این زمینه انجام شد.

کد خبر 431857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.