روزنامه‌های ورزشی ۱۴ تیر؛ کریم باقری روی نیمکت تیم ملی

کریم باقری بعد از تجربه چندین قهرمانی روی نیمکت پرسپولیس حالا به دنبال تجربه جدید در قامت مربی تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱۴ تیر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "دیاباته استقلال را سورپرایز کرد " به کاهش وزن عجیب شیخ دیاباته بعد از سفر به فرانسه پرداخت، کاهش وزنی که می‌تواند این بازیکن را خیلی زودتر به ترکیب اصلی آبی پوشان برساند.

"گل" با عنوان"مشکل مالی داشتن برای قهرمان چند ساله ایران زشت است" به نارضایتی شجاع خلیل زاده از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس پرداخت، وضعیتی که باید ایستاد و دید که می‌تواند منجر به ترک باشگاه توسط ستارگان سرخ در پایان فصل شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "اولویت باقری، تیم ملی به شرط قرارداد مناسب" به احتمال قریب به یقین انتقال کریم باقری از نیمکت پرسپولیس به نیمکت تیم ملی پرداخت، انتقالی که یک چالش جدید برای هافبک سابق تیم ملی است.
این روزنامه همچنین از زبان معاون اقتصادی استقلال مدعی شد استقلال مذاکره‌ای با استراماچونی برای بازگشت به استقلال نمی‌کند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس و بیرو در آستانه پایانی ناخوش" به نامه‌های پی‌درپی آنتورپ به بیرانوند و تلاش پرسپولیس برای نگه داشتن او برای بازی‌های آخر فصل پرداخت، کش مکشی عجیب که می‌تواند به یک پایان تلخ منجر شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"فدراسیون اوگاندا، پرونده‌ای مشابه ایران " به تکرار وضعیت مشابه فدراسیون فوتبال ایران در اوگاندا پرداخت، وضعیتی که در آن وزیر ورزش کشور در جلسات فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند، اتفاقی که به ادعای این روزنامه در اوگاندا منجر به جلسات متعدد نمایندگان فیفا با مدیران ورزشی این کشور شد، جلساتی که منجر به تضمین عدم دخالت دولت در ورزش شد.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"ژست قهرمانی " به تقابل پرسپولیس و شاهین پرداخت، مصافی که پرسپولیس با پیروزی در آن می‌تواند راه خود را برای قهرمانی در لیگ بیش از پیش هموار کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "تمرکز سپاهان بر روی بردهای پی‌درپی باشد " به اظهارات احمد جمشیدیان پرداخت، کسی که مدعی است طلایی پوشان همچنان شانس خوبی برای قهرمانی دارند و تنها راه این قهرمانی پیروزی‌های متوالی است.

"سبز سبزم" با عنوان "رونمایی دوباره از لوکا روی نیمکت سبزها" به تقابل ذوب آهن و پیکان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر پرداخت، تقابلی که لوکا بوناچیچ با پیروزی در آن می‌تواند کمی از زیر بار فشارها خارج شود.

کد خبر 431856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.