بوکسور ۱۴ ساله بر اثر ایست قلبی جان باخت

سکته بوکسور ۱۴ ساله در مشهد، سقوط زن ۳۵ ساله از آبشار لوه گالیکش، حمله پدر و پسر با قمه و شمشیر، مرگ عجیب پسر جوان در آبشار هفت چشمه جاده چالوس، کشف جسد زن جوان نیشابوری در استخر آب کشاورزی و مدفون شدن یک نفر در ریزش معدن در کرمانشاه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی براتی بوکسور ۱۴ ساله اهل خراسان رضوی و عضو تیم بوکس استان مشهد براثر ایست قلبی دار فانی را وداع کرد.

براتی چیتگر مقام نایب قهرمانی کشور در مسابقات کشوری مقام نایب قهرمانی کشور در مسابقات کشوری اراک در سال ۹۶، مقام سوم مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشوری در سال ۹۷ زاهدان و مقام سوم کشوری را که پارسال در کردستان برگزار شد در کارنامه ورزشی خود داشت.

او در دو مرحله نیز به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شده بود.

سقوط زن ۳۵ ساله از آبشار لوه گالیکش در جنگل گلستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار لوه، نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

سید رحیم میرکریمی افزود: آبشار لوه در محور گالیکش به جنگل گلستان قرار دارد و فرد جانباخته که خانمی ۳۵ ساله است پس از سقوط از ارتفاع ۷۵ متری آبشار، بر اثر شدت ضربه جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی فرد جان باخته را پس از چهار ساعت تلاش از مسیر صعب العبور آبشار به بالای آبشار منتقل کردند، هفته‌های اخیر در این آبشار چند مورد سقوط از ارتفاع گزارش شده است، از گردشگران خواهش می‌کنیم بدون آشنایی با منطقه و بدون داشتن توانایی و تجهیزات لازم از رفتن به این محل خودداری کنند.

پدر و پسر در داورزن با قمه و شمشیر حمله کردند

در پی اختلاف خانوادگی در شهرستان باشتین داورزن یک نفر کشته و وقوع یک قتل در روستای باشتین شهرستان داورزن رخ داده است.

فردی که احتمالاً از فامیل‌های نزدیک مقتول بوده، به همراه پسرش پس از حمله‌ور شدن به خانه و ورود به خانه با قمه و شمشیر به جان مقتول افتاده‌اند.

به دلیل شدت زیاد جراحت و وارد کردن ضربات متوالی قمه و شمشیر، مقتول قبل از رسیدن عوامل اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه جان خود را از دست داد.

پس از عوامل اورژانس نیز مأموران نیروی انتظامی و قاضی کشیک در محل حادثه حضور یافتند و جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.

مرگ عجیب پسر جوان در آبشار هفت چشمه جاده چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: بر اثر سقوط از بالای آبشار "هفت چشمه" در جاده چالوس مردی ۲۵ ساله جان خود را از دست داد.

محمد معظمی گودرزی با اعلام خبر سقوط مردی از آبشار، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام فوت مرد ۲۵ ساله بر اثر سقوط از بالای آبشار هفت چشمه در جاده چالوس، بلافاصله مأموران کلانتری ۲۸ آدران به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد، مردی ۲۵ ساله با دوستانش برای تفریح به آبشار هفت چشمه رفته بودند که نامبرده حین حرکت در لبه بلندی آبشار تعادل خود را از دست داده به پایین سقوط کرده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: با حضور عوامل امدادی مشخص شده، این جوان به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داده است.

کشف جسد زن جوان نیشابوری در استخر آب کشاورزی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از کشف جسد زنی ٣٢ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

سید مهدی حسینی گفت: حدود ساعت دو بامداد روز جمعه غرق شدن زنی ٣٢ ساله در یک بند خاکی واقع در باغی از اراضی روستای حمید آباد به سامانه ١٢۵ اعلام شد و یک تیم از نجاتگران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: طبق مشاهده نجاتگران جسد این خانم در داخل بند خاکی به مساحت حدود ۵۰۰ متر بر روی آب قرار داشت که با توجه به پایین بودن سطح آب در حدود هفت متر نجاتگران با استفاده از طناب از لبه آبگیر پایین رفتند و جسد را بالا کشیدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری شهرداری نیشابور با بیان اینکه علت این حادثه از سوی پلیس آگاهی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مالک اظهار می‌کرد که این استخر دارای مجوز است ولی هیچ گونه حصار و فنس کشی در اطراف آن وجود نداشت.

مدفون شدن یک نفر در ریزش معدن

یکی از معادن استان کرمانشاه ریزش کرد و پس از این حادثه تیم‌های واکنش سریع به منطقه اعزام شدند و در این حادثه تا کنون یک نفر جان باخته است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی در شهرستان گیلانغرب، یکی از معادن ریزش کرده است.

کوروش محمودیان در خصوص جزئیات حادثه ریزش معدن، گفت: علت حادثه گازگرفتگی اعلام شده و تماس امدادی به همین دلیل بوده است، در این حادثه یکی از کارگران معدن به علت خفگی جان خود را از دست می‌دهد و شش نفر دیگر دچار مسمومیت می‌شوند که حال دو تن از از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

وی با توضیح درباره آخرین وضعیت مصدومان در حادثه ریزش معدن در شهرستان گیلان غرب و امداد رسانی به آن‌ها، اضافه کرد: طبق آخرین گزارشی که اخذ شده ریزش خفیف بوده است و بر اساس آن چهار نفر مصدوم شده‌اند.

فرماندار شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: در این حادثه یک نفر جان‌باخته است و سه نفر مصدوم شده‌اند، از سه فرد مصدوم شده، دو نفر به بیمارستان قصرشیرین و یک نفر هم به بیمارستان کرمانشاه انتقال داده شده‌اند.

وی گفت: امداد رسانی در منطقه با دقت انجام شده، ضمن اینکه بالگرد نیز در منطقه مستقر بوده است.

کد خبر 431855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.