سایپا- سپاهان/ در اندیشه شکست طلسم خارج از خانه

تیم فوتبال سپاهان فردا در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مهمان سایپا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۲۱ تیم‌های سایپا و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سایپا و سپاهان

یکشنبه، پانزدهم تیرماه، ساعت ۲۱

ورزشگاه: پاس قوامین تهران

داور: علی بای

آخرین رویارویی: سپاهان صفر- سایپا صفر

پخش زنده: -

سایپا به دنبال امتیاز گرفتن از مدعی دوم

تیم فوتبال سایپا که حال و روز خوشی در جدول رده بندی ندارد و تنها ۳ امتیاز از منطقه سقوط فاصله دارد، در حالی لیگ را مجدداً آغاز کرد که در اولین گام باید به مصاف استقلال در ورزشگاه آزادی می‌رفت، شاگردان ابراهیم صادقی با وجود اینکه در آن بازی گل اول را از استقلال دریافت کردند اما در ادامه به بازی برگشتند و در نهایت با تساوی یک بر یک زمین را ترک کردند.

حالا سایپا امیدوار است در دومین هفته متوالی، یک تیم مدعی را متوقف کند، البته شرایط سپاهان با استقلال متفاوت است و شاگردان قلعه نویی با توجه به آنچه در دیدار برابر گل گهر به نمایش گذاشتند، در فرم خوبی به سر می‌برند.

سایپا در دیدار نیم فصل نخست بین دو تیم در نقش جهان یک تساوی با ارزش کسب کرد و در دیدار فردا امیدوار است حداقل بتواند نتیجه نیم فصل اول را تکرار کند.

سپاهان در اندیشه شکست طلسم بازی‌های بیرون از خانه

شاگردان قلعه نویی با برد خوب خانگی برابر گل گهر شروع مجدد خوبی پس از ۴ ماه تعطیلی مسابقات داشتند و حالا می‌خواهند با پیروزی در دیدار فردای خود به روند خوب خود ادامه دهند و البته طلسم بازی‌های خارج از خانه این فصل‌شان را باطل کنند. سپاهان آخرین بار دقیقاً نیم فصل قبل و در سیرجان برابر گل گهر به پیروزی خارج از خانه دست یافته بود و پس از آن در ۶ دیدار خارج از خانه ۵ تساوی و یک شکست متحمل شد.

سپاهان از لحاظ جدولی ۱۰ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد اما با تیم‌های پایین دست خود اختلاف امتیاز کمی دارد و همین موضوع کورس چند تیم مدعی را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو چندان کرده است. با توجه به این موضوع اهمیت ۳ امتیاز دیدار با سایپا برای شاگردان قلعه نویی مشخص می‌شود و آنها امیدوارند با کسب ۳ امتیاز همچنان در رتبه مطمئن برای کسب سهمیه باقی بمانند.

بازی رفت دو تیم که با تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان به پایان رسید برای پیام نیازمند یک بازی خاص بود زیرا او موفق شد در آن بازی از رکورد کلین شیت حسین حسینی، دروازه بان استقلال عبور کند و در نهایت با احتساب ۴۵ دقیقه بسته ماندن دروازه‌اش در دیدار هفته بعدش برابر پارس جنوبی، به رکورد ۹۴۰ دقیقه متوالی بدون گل خورده دست یابد تا نامش در فوتبال ایران جاودان شود.

سپاهان برای دیدار فردا همچنان دو مدافع مرکزی خود یعنی پورقاز و گولسیانی را در اختیار ندارد و محسن مسلمان نیز مطابق معمول برای بازی فردا در دسترس نیست، البته مهدی ترکمان به شرایط بازی رسیده است و فردا می‌تواند به تیمش کمک کند. همچنین شرایط امید نورافکن هم برای تمرین و بازی با سایر بازیکنان فراهم است اما این احتمال وجود دارد که قلعه نویی در مورد او ریسک نکند و در این بازی هم از او استفاده نکند.

ترکیب احتمالی سایپا: محمدحسین اکبرمنادی، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سعید غلامعلی‌بیگی، فرشاد هاشمی، حسین کامیاب، امیرحسین حسین‌زاده و محمدرضا سلیمانی

ترکیب احتمالی سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

کد خبر 431841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.