ضدعفونی کردن گوشی با شارژر سامسونگ

شرکت سامسونگ اخیرا نوعی شارژر بی سیم UV تولید کرده که قادر است تا حدود ۹۹ درصد ویروس‌های موجود روی تلفن همراه افراد را از بین ببرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، رعایت بهداشت فردی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است؛ رعایت فاصله اجتماعی، شستن و ضدعفونی کردن دست‌ها از جمله اقدامات مهم به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس جدید کرونا محسوب می‌شود. تلفن همراه یکی از آلوده‌ترین وسایلی است که افراد در طول روز همواره با آن در تماس هستند.

شرکت سامسونگ به تازگی نوعی شارژر بی‌سیم تولید کرده که قادر است در طول ۱۰ دقیقه تا حدود ۹۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌های موجود روی تلفن همراه را از بین ببرد. این مدل شارژر دارای یک جعبه سفید رنگ ساده بوده و ابعاد آن به اندازه‌ای است که گوشی گلکسی S20 Ultra در داخل آن جای می‌گیرد. می‌توان وسایل دیگر از جمله ساعت هوشمند و هدفون‌های بی‌سیم را در این جعبه ضدعفونی کرد؛ البته این وسایل قابل شارژ شدن در این دستگاه نیستند.

به منظور استفاده از دستگاه لازم است شارژر نوع C داخل آن را به گوشی متصل کنید و سپس کلید Power را روشن کنید. شرکت سامسونگ به طور مستقیم اعلام نکرده است که این شارژر ویروس کرونا را از بین می‌برد، اما نتایج مطالعات انجام شده توسط پژوهشگران نشان می‌دهد که لامپ‌های UVC قادر است بیش از ۹۹.۹ درصد از ویروس‌های کرونای موجود روی وسایل را از بین ببرد. این مدل شارژر در حال حاضر تنها در تایلند و با قیمت ۵۱ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 431831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.