سرسبزی ایران مرهون از جان گذشتگی محیط بانان است

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد: حافظان سبز پوش طبیعت با مایه گذاشتن از جان خود در بدترین شرایط طاقت فرسا و با کمترین تجهیزات از عرصه های طبیعی، حیات وحش، جنگل ها، تالابها، تنوع زیستی و گیاهی پاسداری می کنند.

به گزارش ایمنا، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد همزمان با فرا رسیدن میلاد ضامن آهو امام رضا (ع) و روز ملی محیط بان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و جانبازان عرصه دفاع از طبیعت در پیامی فرا رسیدن این روز را به دوستداران طبیعت تبرک گفت.

در این پیام آمده است:

"میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، تقارن آن با روز محیط بان یادآور دلسوزی‌ها، تلاش‌ها و از جان گذشتگی‌های حافظان سبز پوش حفاظت محیط زیست کشور است که با مایه گذاشتن از جان خود در راه حفاظت و حراست از مواهب الهی و انفال خدادای تلاش می‌کنند دلیل صحت این ادعا تقدیم ۱۲۵ شهید و بیش از ۳۰۰ جانباز محیط بان در ایران اسلامی و در این راه است.

آنانی که در بدترین شرایط اقلیمی وطاقت فرسا، با کمترین امکانات و تجهیزات از عرصه‌های طبیعی از جمله حیات وحش جنگل‌ها، تالاب‌ها، تنوع زیستی و گیاهی پاسداری می‌کنند.
از این رو این مناسبت بهانه‌ای است تا از تلاش‌های شبانه روزی محیط بانان، این پاسداران و حافظان محیط زیست که سرسبزی ایران اسلامی همواره مرهون جانفشانی و ایثار آنان بوده تقدیر و تشکر کرده و از درگاه ایزد منان برای کلیه محیط بانان آرزوی سعادت سلامتی و توفیق روز افزون در راه پاسداری و حفاظت از محیط زیست را از درگاه خداوند متعال آرزومندم."

کد خبر 431803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.