یک پزشک شبانه روزی هم در شهر نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر با بیان اینکه مشکل بزرگ گلشهر وجود معبرهای خاکی است، گفت: اگر مسافری از شهر گلشهر عبور کند متوجه نخواهد شد که شهر است چون امکانات رفاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، شمس الله فیاضی شامگاه (پنجشنبه) در جلسه شورای اسلامی اظهار کرد: اگر هر اقدامی قرار است برای شهرستان انجام شود نه فقط برای شهر گلپایگان بلکه باید برای کل شهرستان دیده شود.

وی گفت: حضور مدیران ارشد استانی و کشوری در شهرستان گلپایگان کم است، این حضور می‌تواند بخشی از مشکلات را رفع کند، اما فرصتی وجود ندارد که نماینده‌ای از اعضای شوراها با آنها صحبت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر در رابطه با اینکه قوانین و مقررات باید آسایش و آرامش برای مردم ایجاد کند در غیر این صورت باید برای آن اصلاحیه در نظر بگیریم، گفت: یکی از مشکلات گلشهر، شهر بودن منطقه است چرا که زندگی کردن را برای شهروندان سخت و هزینه بردار کرده است از سویی امکانات رفاهی این منطقه نیز بسیار محدود است به عنوان نمونه در این شهر پزشک شبانه روزی وجود ندارد که مشکلاتی ایجاد کرده است.

فیاضی گفت: جاده گلپایگان- موته از مسیر شهر گلشهر می‌گذرد و نظر اداره راه این است که چون این منطقه شهر شده است خدمات رسانی به جاده با شهرداری است در حالی که عبور ماشین‌های سنگین آسیب جدی به جاده وارد کرده است.

وی با بیان اینکه مشکل بزرگ گلشهر وجود معبرهای خاکی است، گفت: اگر مسافری از شهر گلشهر عبور کند متوجه نخواهد شد که شهر است چون امکانات رفاهی ندارد و ما از این وضعیت شهر ناراضی هستیم و از طلا شدن پشیمان و بهتر که مس شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر تصریح کرد: استان‌های همجوار مدعی استفاده از آب سد کوچری در بخش صنعت و کشاورزی هستند اما شهرستان گلپایگان و به تبع شهر گلشهر نمی‌تواند از آب سد کوچری استفاده کند.

فیاضی با بیان اینکه برخورد مسئولان استان با سرمایه‌گذاران با سابقه شهرستان، آنها را با پیچ و خم‌های اداری مواجه کرده است، متذکر شد: محیط زیست تاکنون نسبت به وظیفه خود در شهر گلشهر سهل‌انگاری کرده است.

وی عنوان کرد: دولت نباید فقط منتظر بماند که خیران در بخش‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و غیره وارد شوند، دولت باید هم در قبال مردم مسئول است.

کد خبر 431763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.