شهرداران سمنان برای ایجاد نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی کنند

استاندار سمنان با بیان اینکه تقویت نشاط اجتماعی برای شهروندان به خصوص کودکان و سالمندان باید مورد توجه شهرداران باشد، گفت: نوسازی بافت فرسوده و تاریخی تأثیر زیادی در ایجاد نشاط در بین شهروندان و کسب منابع پایدار درآمدی برای شهرداری‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا آشناگر در همایش شهرداران و دهیاران که در سالن یادگار امام استانداری سمنان با حضور شهرداران و دهیاران این استان برگزار شد، اظهار کرد: جذب گردشگر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و شهرداران با زیباسازی محیطی و طراحی المان‌ها در این زمینه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شهرداران نباید در آبیاری فضای سبز از آب آشامیدنی استفاده کنند و در این زمینه باید طرح‌های استفاده از آب حاصل از تصفیه فاضلاب مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه طرح اقدام ملی برای ساخت مسکن از مطالبه‌های به حق ریاست جمهوری است، عنوان کرد: باید در این زمینه شهرداران نهایت همکاری را با سایر مسئولان داشته باشند و برای تأمین مسکن جوانان اقدامات لازم را مدنظر داشته و برای اجرای طرح‌های بلند مرتبه‌سازی در مناطق مختلف استان تلاش کنند.

آشناگر با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در کشور و استان، گفت: خوشبختانه تاکنون شهرستان‌های شاهرود، میامی، آرادان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت سفید قرار دارد، اما شهرستان‌های دامغان، سرخه و سمنان در وضعیت زرد است، اما با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی در دو روز گذشته، باید از همه ظرفیت‌ها برای مهار این بیماری استفاده شود.

وی ادامه داد: در سوم اسفند ماه سال ۹۸ اولین نمونه ابتلاء به بیماری کرونا در استان سمنان مشاهده شد و در حال حاضر ۵۹ نفر در استان سمنان به دلیل ابتلاء به این بیماری در بیمارستان بستری هستند.

کد خبر 431742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.