کاهش ورود مسافر به شهر مشهد/وجود ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور

در این بسته خبری از آغاز بکار تصفیه خانه سراوان تا توزیع ماسک رایگان در بازارچه‌های اهواز و راه اندازی مرکز جامع سلامت شهرداری اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

کاهش ۵۰ درصدی ورود مسافر به مشهد

محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: به دلیل شیوع کرونا، ورود مسافر به مشهد نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

آغاز به کار تصفیه خانه سراوان تا ۲ ماه آینده

ارسلان زارع، استاندار گیلان گفت: بر اساس وعده پیمانکار، طرح تصفیه خانه زباله سراوان و شهرداری رشت باید تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

ضرورت اجرای طرح ایمنی مناسب در بیمارستان‌های تبریز

علیرضا زبردست، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت اجرا و حفظ ایمنی بیمارستان‌های این شهر گفت: بیمارستان‌ها با توجه به شرایط خاص خود نیازمند اجرای طرح ایمنی مناسب هستند.

۵ قرارداد سرمایه گذاری جدید در دستور کار شهرداری قم

سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم گفت: پنج قرارداد سرمایه‌گذاری دیگر در دستور کار شورای سرمایه‌گذاری شهرداری است که سعی داریم در نیمه نخست سال تعیین تکلیف شود و بتوانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

وجود ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: ۸۰ هزار طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد که تکمیل طرح‌های دارای پیشرفت بالای ۸۰ درصد در اولویت است.

طرح‌های عمرانی انسان محور پیگیری شود

سید مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: طرح‌های عمرانی انسان‌محور و ریزمقیاس در شهرداری‌های سطح کشور پیگیری شوند زیرا هم به توسعه اقتصادی شهر کمک می‌کنند و هم می‌توانند ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری را ایجاد کنند.

جلوگیری از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تخلف در بندرعباس

رضا خوشبخت، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: در سه ماهه نخست امسال از چهار هزار و ۶۰۰ مورد تخلف ساختمانی و سد معبر در این شهر جلوگیری شده است.

توزیع ماسک رایگان در بازارچه‌های اهواز

بابک ربیعی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز از توزیع ماسک رایگان در بازارچه‌های تحت نظارت این سازمان خبر داد.

بیمه‌های ساختمانی پایتخت ضمانت اجرایی ندارد

مهدی صالحی، مدیرکل معماری و ساختمان معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران گفت: بیمه ساختمان‌ها مستلزم داشتن پیش نیازهایی از جمله شناسنامه فنی دقیق است، اما چون تاکنون پیش نیاز آن انجام نشده بنابراین ضمانت اجرایی نداشته و تا امروز کسی نتوانسته خسارتی از هیچ بیمه‌ای دریافت کند.

راه اندازی مرکز جامع سلامت شهرداری اردبیل

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل از راه اندازی مرکز جامع سلامت شهرداری اردبیل برای ارائه خدمات تخصصی، پزشکی، بهداشتی و سلامتی به کارکنان و کارگران خبر داد.

کد خبر 431739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.