۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
بهسازی معابر شهری درگهان

شهردار درگهان از بهسازی و آسفالت معابر این شهر بندری خبر داد.

سیدمحمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به زیرسازی و آسفالت بیش از ۶۰ هزار مترمربع از معابر خاکی این شهر، اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی بندر درگهان با هدف ارتقای کیفی و بهسازی معابر و پیاده روهای شهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مساحت معابر محله کلات درگهان ۳۰ هزار مترمربع است، عنوان کرد: عملیات زیرسازی و روکش آسفالت این محله کلات در حال اجراست.

شهردار بندر درگهان با بیان اینکه این اقدامات در راستای تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر شهری انجام می‌شود، خاطرنشان می‌کند: زیرسازی ۱۵ هزار مترمربع از معابر محله بن‌طلا درگهان بعد از اتمام عملیات علمک‌گذاری گاز انجام می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه ۳۰ هزار مترمربع از معابر خاکی محله دلبری این شهر نیز زیرسازی و آسفالت شده است، تصریح کرد: امسال عملیات خاکبرداری، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت مابقی معابر این محله به مساحت ۳۰ هزار مترمربع انجام خواهد شد.

وی گفت: تاکنون ۱۰ هزار مترمربع از معابر محله کووش درگهان زیر سازی و آسفالت شده است و امسال عملیات آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از محله کووش شهر درگهان اجرا می‌شود.

کد خبر 431736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.