احداث مرکز کودکان کار کرمان در راستای تحقق شهر دوستدار کودک

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: خدمت‌رسانی به تمامی شهروندان وظیفه شورا و شهرداری است و همکاری در ساخت و تجهیز مرکز ساماندهی کودکان خیابانی در همین راستا انجام شد.

رامین ارجمند کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تیرماه سال جاری پس از ارزیابی شهرهای متقاضی "شهر دوست‌دار کودک"، کرمان به عنوان یکی از ۱۲ پایلوت آن در کشور انتخاب شد.

وی افزود: بر اساس چشم‌انداز شهر دوست‌دار کودک یونیسف، همه کودکان و نوجوانان باید بتوانند از کودکی و نوجوانی خود لذت ببرند و از طریق احقاق برابر حقوق خود در شهر و اجتماع محلی‌شان، توانایی‌های بالقوه خود را به صورت بالفعل درآورند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه دبیرخانه «شهر دوست‌دار کودک» در شهرداری کرمان از حدود یک‌ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده، تصریح کرد: مدیریت شهری در حوزه بهبود کیفیت زندگی کودکان و فراهم کردن استانداردهای لازم برای داشتن دوران کودکی سالم اقداماتی کرده است.

وی اضافه کرد: بنا بر وظیفه شهرداری مبنی بر سامان‌دهی کودکان کار، با همکاری یکی از مؤسسات خیریه مردم‌نهاد کرمان، به مشارکت و تأمین مکان مناسب و تجهیز آن برای راه‌اندازی مرکز ساماندهی کودکان کار اقدام شد.

ارجمند کرمانی ادامه داد: خدمات رسانی به همه شهروندان وظیفه شورا و شهرداری است و همکاری در ساخت و تجهیز این مرکز نیز در همین راستا بوده است.

کد خبر 431724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.