افزایش ۱۵۰ درصدی تولید لوازم خانگی در بهار ۹۹

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به منظور بهره‌برداری از طرح‌های پیشران صنعتی در قالب پویش "تولید، تداوم امید" به استان قم سفر کرده، از افزایش ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی تولید انواع لوازم خانگی در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به منظور بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی پیشران در قالب هفته چهارم پویش "تولید، تداوم امید" به استان قم سفر کرده، یک واحد صنعتی تولید لوازم خانگی را بازدید کرد.

وی همچنین از افزایش ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی تولید انواع محصولات و لوازم خانگی در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

این شرکت تولید لوازم خانگی در زمینه تولید انواع لباس شویی، جارو برقی، ظرف‌شویی، کولر و سایر اقلام مورد نیاز خانوارها، فعال بوده و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱,۰۵۰ میلیارد تومان برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است. بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با این شرکت سرفصل برنامه بازدید سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از این واحد بزرگ صنعتی در استان قم است.

لازم به ذکر است؛ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز در ادامه سفر کاری یک روزه به استان قم در هفته چهارم "پویش ملی تولید، تداوم امید" طرح صنعتی فیدار سپند رایکا را افتتاح و در مراسم راه اندازی مجدد شرکت گلریز پلیمر قم حضور خواهد یافت.

دیدار با تولیت آستان مطهر حضرت معصومه (س) و همچنین امام جمعه استان قم و مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، پایان بخش برنامه سفر سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان قم خواهد بود.

پویش "تولید، تداوم امید" امروز با حضور سرپرست وزارت صمت در استان قم، به ایستگاه چهارم رسید. در قالب این پویش قرار است ۲۰۰ طرح صنعتی و معدنی پیشران با سرمایه گذاری ۱۷۰ هزار میلیارد تومانی و اشتغال مستقیم ۴۱ هزار نفری تا شهریور ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 431716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.