۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
افتتاح بلوار "امیر۷" در آمل

بلوار "امیر۷" آمل افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، سید حمید هاشمی، شهردار آمل در مراسم افتتاح این بلوار، اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی برای توسعه شهر بی وقفه و بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به افتتاح بلوار جدید "امیر ۷" این شهر، گفت: خدا را شاکر هستیم، پروژه "امیر ۷" به عنوان یکی از طرح‌های عمرانی برای رفاه حال شهروندان در مناطق کمتر برخوردار شهری با وجود همه کم و کاستی‌های مالی و حاشیه‌هایی که بی وقفه در مسیر توسعه و برنامه‌های شهرداری وجود داشت، اجرا و افتتاح شد.

وی افزود: نکته قابل اهمیت در اجرای پروژه بلوار اتصالی "امیر ۷" همت بلند و تلاش شبانه روزی واحدهای مختلف شهرداری شامل واحد فنی و نظارت، سازمان سیما، منظر و پارک‌های شهری، پسماند، واحد عمرانی شهری بوده و مورد مهم دیگر اجرای این بلوار در مدت زمان کمتر از چهار ماه بوده است.

شهردار آمل ادامه داد: اجرای این پروژه در زمانی انجام شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها بیشتر طرح‌های عمرانی دچار رکود و تعطیلی بود. نیروهای خدوم شهرداری آمل با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر، در کمترین زمان ممکن این پروژه را به بهره برداری رساندند.

هاشمی با بیان اینکه در مدیریت فعلی شهرداری، اجرای خدمات عادلانه شهری توسط شهرداری با جدیت و برابر اولویت شهرداری پیگیری و انشاالله اجرایی خواهد شد، گفت: نگاه شهرداری آمل فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شهری و آوردن برخی امکانات مورد نیاز شهروندان در مناطق محروم است و این رویه به حتم ادامه پیدا خواهد کرد تا انشاالله لذت و زیبایی خدمات شهرداری به کام همه شهروندان آمل شیرین شود.

وی افزود: شهروندان آملی حق برخورداری از شرایط و امکانات بهتری دارند، قطعاً با همراهی و حمایت بیشتر شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تلاش خواهیم کرد تا با دریافت اعتبارهای ملی و استانی پروژه‌های بیشتر و مورد نیاز شهری که کمتر فشار مالی به شهروندان وارد شود، را اجرایی کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 431711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.