چه تعداد از تماس‌های سامانه ۱۲۵ اصفهان منجر به عملیات شد؟

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از رشد دو درصدی حوادث و حریق در اصفهان در هفته ابتدایی تابستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار حریق سه ماهه ابتدایی سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: حوادث حریق از ۱۰۷ مورد بروز حادثه در سال گذشته به ۱۱۲ مورد رسیده است که رشد چهار درصدی را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۸ حادثه رخ داده است، افزود: این آمار نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: مجموع حوادث و حریق‌های هفته ابتدایی تابستان ۲۶۰ مورد بوده است، که این آمار نسبت به ۲۵۵ مورد حادثه سال گذشته رشد دو درصدی را تجربه کرده است.

وی اضافه کرد: حریق و حادثه خارج از محدوده در هفته ابتدایی تابستان ۱۱ مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۹ مورد بوده است رشد ۲۲ درصدی داشته است.
کاوه آهنگران تصریح کرد: تعداد نجات یافتگان حوادث در هفته ابتدایی تابستان ۱۱۳ مورد بوده است که نسبت به ۹۰ نجات یافته در مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش آمار داشته است.

وی در خصوص بیشترین موارد حوادث گفت: نجات حیوانات، عمده امداد حوادث هفته ابتدایی تابستان سال جاری را تشکیل می‌دهد که تعداد این موارد از ۱۶ حادثه مدت مشابه سال گذشته به ۲۶ مورد افزایش یافته است و ۲۰ مورد از این آمار را نجات مار تشکیل می‌دهد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص تعداد تماس‌های ۱۲۵ در هفته ابتدایی تابستان گفت: مجموع تماس‌ها در این مدت ۹ هزار و ۲۵ مورد بوده است، که ۲۶۰ مورد آن منجر به عملیات اطفای حریق و مدیریت حادثه شده است.

کد خبر 431673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.