اعلام زمان ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان ثبت نام و پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه سال ۹۹ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، محسن محمدزاده با تاکید بر اینکه زمان پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ از شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های به عمل‌آمده از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۳۹۹ بر اساس تقویم زمانی اعلام شده صورت می‌گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس داوطلبان کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) از ۴ تا ۱۱ شهریور ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند؛ پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نیز از ۱۱ شهریور ماه آغاز می‌شود و این مهلت تا ۱۷ این ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

وی افزود: متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کد خبر 431666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.