سینماها و موزه‌های کالیفرنیا بار دیگر تعطیل شدند

در پی افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ایالت کالیفرنیا فعالیت در فضاهای بسته نظیر سینما، کافه، رستوران، موزه و محل‌های تفریحی را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فرماندار کالیفرنیا اعلام کرده که ۱۹ منطقه از این ایالت باید تمام فعالیت‌هایی که در فضاهای بسته انجام می‌شود را بار دیگر تعطیل کنند. یکی از این ۱۹ منطقه، لس‌آنجلس مرکز سینمایی آمریکا و مقر هالیوود است که در ماه جولای برنامه داشت تا بار دیگر با از سرگیری تولیدات و بازگشایی سینماها، نفس تازه‌ای به کالبد سینمای جهان بدمد.

گوین نیوسوم (فرماندار) از مردم خواسته تا از حضور در تجمعات خودداری کنند و به غیر از افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنند، هیچ مراوده دیگری نداشته باشند. او همچنین اعلام کرده که سواحل جنوب ایالت نیز تا آماده سازی زیرساخت‌ها برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی تعطیل هستند.

نیوسوم ابراز امیدواری کرده که مردم این دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و به فکر حفظ سلامتی خود و دیگران باشند، اما او تاکید کرده که در تمام سطح ایالت تیم‌های نظارتی مجهز به دستگاه‌های ضد عفونی کننده وجود دارند و اگر کسب و کاری این قوانین را رعایت نکرده باشد، به سرعت تعطیل می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۱۰ نفر در ایالت کالیفرنیا به علت ابتلا به کرونا درگذشتند.

کد خبر 431665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.