۴۰ طرح برای جذب سرمایه‌گذار به گلپایگان آماده شده است

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: در شهر گلپایگان ۴۰ طرح آماده به جذب سرمایه‌گذار داریم، سرمایه‌گذاران نیاز به همکاری مسئولین شهر دارند و نباید فسیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین زاهد امروز (پنج شنبه) در جلسه شورای شهرستان گلپایگان اظهار کرد: شهرداری‌ها یک نهاد عمومی غیردولتی هستند که از طریق درآمدهای خود، تأمین هزینه می‌کند.

وی افزود: شهروندان به دلیل مشکلات اقتصادی ممکن است توان ساخت و ساز نداشته باشند و اینکه با اخذ عوارض بخواهیم چرخ شهرداری را بچرخانیم، سخت است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه این شهر در مدار توسعه قرار گرفته اما نیاز به هزینه داریم، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر با همکاری شهرداری یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت ۲۰ ساله برای توسعه شهر پیش‌بینی کرده که تدوین کننده توسعه شهر است.

زاهد افزود: اجرای برنامه‌های زیربنایی توسعه شهر نیاز به مشارکت مردم دارد که در این راستا مشاوری نیز برای ارائه طرح‌های سرمایه گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی به کار گرفته‌ایم؛ اکنون ۴۰ طرح آماده در زمینه اقتصادی و گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار داریم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نیاز به همکاری مسئولان شهر دارند، تصریح کرد: یکی از مشکلات شهر طرح جامع است که با بررسی طرح مشکلاتی سر راه است که اگر به این روش تصویب و ابلاغ نشده بود بهتر بود؛ در کمسیون ماده پنج استان وقتی مشکل مطرح می‌شود تصور دارند که هدف ما تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی است.

کد خبر 431661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.