بعد از المپیک برخی بازیکنان از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از خداحافظی برخی بازیکنان با تجربه و پوست اندازی تیم ملی هفتاد درصد تیم جوان خواهد شد که باید به بازیکنان جوان میدان داد تا بتوانند تجربه کسب کنند و در آینده، کمک تیم ملی باشند.

مجتبی میرزاجانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با جایگاه تیم ملی والیبال در جهان و آسیا اظهار کرد: تیم ملی والیبال ایران مدت زمانی زیادی است که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد که این را مدیون تلاش افرادی هستیم که با برنامه ریزی برای تیم ملی کار کردند. در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران در دنیا معروف شده و تیم‌هایی که در والیبال قدرت زیادی دارند از رویارویی با تیم ایران می‌ترسند. امیدوارم در آینده مربی بیاورند که بتواند با یک برنامه ریزی خوب کمک کند تا در جهان هم جایگاه تیم ملی را ارتقا ببخشیم.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم قول دهیم که جایگاهمان در جهان بهتر می‌شود بلکه به جای حرف باید با تمرین و پشت کار عمل کنیم. در حال حاضر سرمربی تیم ملی مشخص نیست و احتمال دارد مربی جدید تا اواخر شهریور ماه معرفی شود.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بعد از المپیک چند بازیکن از تیم ملی والیبال خداحافظی می‌کنند، تصریح کرد: بعد از خداحافظی برخی بازیکنان با تجربه و پوست اندازی تیم ملی هفتاد درصد تیم جوان خواهد شد که باید به بازیکنان جوان میدان داد تا بتوانند تجربه کسب کنند و در آینده، کمک تیم ملی باشند. بازیکنان جوان خوبی داریم که در آینده می‌توان روی توان آنها حساب باز کرد.

میرزاجانپور در خصوص سلیقه مربی در انتخاب بازیکن، خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر بازیکنانی باتجربه روی نیمکت ذخیره بودند و باعث شد نتیجه نگیریم که این به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال بود. یک بازیکن جوان زمان می‌برد که به سطح بالا برسد و مربی باید با او کار کند.

وی با اشاره به اینکه امسال پنج نفر از بازیکنان والیبال لژیونر شدند، گفت: در لیگ برتر والیبال سال جاری شش تیم بازیکنان خوبی جذب کردند و آماده قهرمانی هستند. هر سال که می‌گذرد لیگ ایران سخت‌تر می‌شود زیرا سطح بازیکنان بالاتر می‌رود و بازیکنان ملی پوش در تیم‌ها پخش شده اند که ایران هم جزء لیگ‌های سخت والیبال حساب می‌شود. هواداران ایرانی روی تیم خود تعصب دارند که این کار را برای تیم حریف سخت می‌کند.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران افزود: بیشتر بازیکنان تیم ملی پیشنهادهای خارجی دارند مانند من، اما ترجیح دادم در ایران بمانم زیرا شیوع کرونا شرایطی را ایجاد کرده که ۴۰ درصد از قرار داد بازیکنان پایین آمده و در آمد ماهم از طریق والیبال است. برخی بازیکنان جوان بودند و به خاطر کسب تجربه لژیونر شدند. لیگ ایران بدون حضور لژیونرها سخت است که اگر آن‌ها هم به تیم‌های ایرانی اضافه شوند جذابیت و هیجان لیگ بیشتر خواهد شد.

کد خبر 431659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.