روزنامه‌های ورزشی ۱۲ تیر؛ بازگشت استراما؟

بعد از کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار از فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال شایعاتی مبنی بر بازگشت استراماچونی به گوش می‌رسد.

عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۱۲ تیرماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "فکر کردیم خداحافظی داخل رختکن شوخی است" به اظهارات عالیشاه در خصوص جدا شدن بیرانوند از پرسپولیس و تمرینات انفرادی او پرداخت، دروازبانی که تلاش خواهد کرد همچون ایران خود را در بلژیک نیز به اثبات برساند.
این روزنامه همچنین از مربیگری علیرضا منصوریان در تیم ملی جوانان و همچنین هدایت تیم ملی امید توسط حمید استیلی خبرداد.

"گل" با عنوان"تیم ملی را دوست دارم ولی جدایی از پرسپولیس برایم سخت است" به اظهارات کریم باقری بر سر دوراهی تیم ملی و پرسپولیس پرداخت، دوراهی که احتمالاً باقری پرسپولیس را در آن انتخاب کند.
"گل" همچنین مدعی شد ربیع خواه شانس بالایی برای بودن در ترکیب سرخ‌پوشان در بازی آینده این تیم دارد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "باشگاه و فدراسیون تعامل می‌کنند دلواپسان نگران نباشند" به اظهارات کریم باقری در خصوص انتخاب او از پرسپولیس و تیم ملی پرداخت، البته تعاملی که باقری به آن اشاره می‌کند امری دور از انتظار است.
این روزنامه همچنین از علاقه کالدرون به بازگشت به ایران و همکاری با پرسپولیس خبرداد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بازگشت استرا تصمیمی عاقلانه و اقتصادی " به شایعاتی مبنی بر بازگشت استراما به استقلال پرداخت، شایعاتی که اگر چه تحقق آن دور از انتظار است ولی می‌تواند روزهای خوب را برای استقلال یادآوری کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"افشای آخرین مکاتبه " به منتشر شدن آخرین مکاتبات بین استقلال و استراماچونی در این روزنامه پرداخت، مکاتباتی که به ادعای "ایران ورزشی" در آن تنها مسئله مالی مدنظر مرد ایتالیایی نیست و مدیران استقلال حتی اصول اولیه مکاتبه را نیز رعایت نکرده اند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"شمارش معکوس برای حکم کالدرون" به روزهای سخت پیش‌روی مدیریت پرسپولیس پرداخت، روزهایی که با حکم کالدرون می‌تواند نتیجه بی تدبیری‌های مدیریتی چند ماه را عیان کند.


"صدای سپاهان" با عنوان "بی خیال کمپین‌های خیالی تمرکز سپاهان را نمی‌توانید بر هم بزنید" اخباری مبنی بر درخواست هواداران استقلال برای بازگشت قلعه نویی را خیالی دانست و مدعی شد این اخبار فقط برای بر هم زدن تمرکز سپاهان است.

کد خبر 431656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.