اصلاح هندسی معابر پر تردد شهر قشم

شهردار شهر قشم از اصلاح هندسی معابر پرتردد این شهر، با هدف کاهش بار ترافیکی خبر داد.

سیدمسعود آل عبایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری قشم برای روان‌سازی تردد، کاستن از مشکلات ناشی از ترافیک و کاهش بار ترافیکی در ساعات پیک تردد، تعریض و اصلاح هندسی معابر پرتردد شهری است.

وی با بیان اینکه نامناسب بودن زیرساخت‌های عبور و مرور برخی معابر شهر قشم، مشکلات ترافیکی زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است، افزود: با استفاده از نظرات مشاوران و کارشناسان حوزه ترافیک به این نتیجه رسیدیم که بهترین مؤلفه برای رفع این مشکل تعریض و اصلاح هندسی معابر پرتردد است.

شهردار قشم ادامه داد: در جهت روان سازی ترافیک و تسهیل تردد شهروندان، هفته گذشته طرح تعریض و اصلاح هندسی بخشی از خیابان رسالت شرقی با مساحت ۵۶۰ مترمربع و اختصاص اعتباری بالغ بر ۸۰۲ میلیون ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

آل عبایی با بیان اینکه تمامی تلاش مدیریت شهری در اجرای طرح‌های ترافیکی اجرای طرح‌های تسهیل تردد و جلب رضایت شهروندان است، اضافه کرد: اجرای طرح تعریض و اصلاح هندسی خیابان‌های پر تردد شهر قشم بر اساس طرح مشاوران با تجربه و پس از طی مراحل قانونی و اخذ تاییدیه مراجع ذی‌ربط انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال وضعیت تمامی معابر پرتردد شهر قشم اصلاح و زمینه برای کاهش بار ترافیکی و تسریع در آمد و شد فراهم شود.

کد خبر 431651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.