همکاری های مالی شهرداری مشهد برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی

معاون مالی و پشتیبانی شهردار مشهد از افزایش همکاری های مالی شهرداری مشهد و بانک شهر به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز پروژه های عمرانی سطح شهر و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش ایمنا، رضا خواجه نائینی در این باره اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیران عالی بانک شهر و شهرداری مشهد برگزار شد بر ادامه روند تعامل و همکاری سازنده این دو مجموعه بزرگ تاکید و حمایت از پروژه‌های عمرانی و خدماتی که توسط مدیریت شهری در حال ارائه به شهروندان و زائران مشهد است در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: استمهال بازپرداخت اقساط پروژه‌های قطار شهری و خرید ناوگان اتوبوسرانی، ارائه تسهیلات ویژه پیمانکاران پروژه‌های بزرگ شهری به صورت LC و تسهیلات جهت طرح‌های حمایتی سازمان بازآفرینی، سامانه عمومی دوچرخه و موتوربرقی از جمله توافقات و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه است.

معاون شهردار مشهد ضمن تقدیر از حسن تعامل بانک شهر با مجموعه مدیریت شهری مشهد، ابراز امیدواری کرد: با ادامه همکاری‌ها در زمینه تأمین نقدینگی و اعتبارات مورد نیاز با بانک‌ها و رشد میزان درآمدهای نقدی و تهاتری، شهرداری مشهد بتواند تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر خدمت رسانی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) را در عرصه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بی وقفه ادامه دهد.

کد خبر 431648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.