به زنجیر کشیدن کودکی در کاشان

تیرباران اتوبوس کارکنان پتروشیمی بوعلی‌سینا در ماهشهر، درگیری خونین در رشت، به زنجیر کشیدن کودکی در کاشان، دزدی به خاطر مخارج برگزاری عروسی، غرق شدن دختر سه ساله و پسر پنج ساله نیک‌شهری در رودخانه و پنج کشته در تصادف مرگبار در لردگان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به سرویس ایاب‌وذهاب کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا به دلیل مشکلات صنفی در حوزه حمل و نقل تیر اندازی شد.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: تیراندازی به سرویس ایاب‌وذهاب کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا به دلیل مشکلات صنفی در حوزه حمل و نقل بوده است و تحقیقات اولیه برای شناسایی عوامل و رفع این مشکل در حال انجام است و نتیجه بعد از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

این قاتل خیابان سعدی رشت را به خاک و خون کشید

مرد جوان که در یک درگیری خیابانی با ضربات چاقو مرد ۴۰ ساله را در رشت به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: بنابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به جرح در خیابان سعدی رشت بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

رحیم شعبانی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌ مشخص شد، مرد جوانی ۴۰ ساله به دلیل اصابت چاقو از نواحی مختلف بدن مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع شناسایی ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت و سرانجام پس از تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی متهم ظرف کمتر از دو ساعت شناسایی و در یکی از میادین شهر رشت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه فرد مجروح روز بعد حادثه به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف دیرینه با مقتول اعلام کرد و متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کودکی را در کاشان به زنجیر کشیدند

کودک به شدت آسیب دیده به بیمارستان کارگرنژاد کاشان تحویل داده شد.

رئیس اداره بهزیستی کاشان درباره زوایای تحویل کودک مجروح به بیمارستان کارگرنژاد کاشان، اظهار کرد: بعد از دریافت تماس‌های مردمی و گزارش رفتار غیر انسانی خانواده‌ای در کاشان مبنی بر به زنجیر کشیدن کودکی خردسال مراتب با هماهنگی با دادستان کاشان و پیگیری در دستور کار اورژانس اجتماعی قرار گرفت.

ام البنین متقی نژاد تصریح کرد: با مراجعه به منزل فرد خاطی مشخص شد، کودک به شکل کاملاً غیر انسانی و به دور از رعایت موارد بهداشت در محلی تاریک و کثیف به زنجیر کشیده شده بود.

وی افزود: خانواده این کودک که از اتباع افغانی ساکن کاشان هستند، مدعی شدند فرزند آن‌ها مبتلا به بیماری اوتیسم بوده و آن‌ها قادر به نگهداری آن در شرایط بهتری نیستند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: پدر این کودک فروشنده مواد مخدر، معتاد و در حال حاضر نیز متواری بوده و مادر نیز باردار و صاحب هشت فرزند است.

دزدی به خاطر مخارج برگزاری مراسم عروسی

مأمورین تجسس کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان موفق به دستگیری سارق سابقه دار داخل خودرو شدند که برای تامین هزینه برگزاری مراسم عروسی خود دست به سرقت زده بود.

در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان آبادان و اغلب در منطقه جرم خیز سده، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت که در یکی از سرقت‌های صورت گرفته از داخل یک خودرو سارق به سر صحنه سرقت باز می‌گردد و به فرد مالباخته اظهار می‌کند که من سارق لوازم خودرو را می‌شناسم و ۴۰۰ هزارتومان پول دریافت می‌کنم تا مدارک سرقت شده از خودرو را برای تو بیاورم، اما بین فرد مالباخته و سارق درگیری به وجود می‌آید.

در همین حین گشت خودروی پلیس در حال عبور از منطقه وقوع درگیری بود که سارق با قمه به شاکی و مأمورین حمله ور و موفق به فرار از مهلکه می‌شود، با توجه به اینکه مرد مالباخته و پلیس چهره ظاهری متهم را دیده بودند، مأموران تجسس کلانتری ۱۵ احمدآباد با استفاده از منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم شدند و در همین راستا متهم زمانی که سوار بر تاکسی به صورت دربستی قصد داشت که لوازم سرقتی را به فروش برساند در فلکه کارون آبادان خودروی تاکسی توسط مأموران متوقف و متهم نیز دستگیر شد که در بازرسی از تاکسی مقدار قابل توجهی لوازم سرقتی داخل خودرو متعلق به مالباختگان کشف و ضبط شد.

غرق شدن دختر ۳ ساله و پسر ۵ ساله نیک‌شهری در رودخانه

دو کودک نیک‌شهری در کمتر از چندین ساعت در رودخانه غرق شدند.

دهیار روستای گوروان نیکشهر در این باره گفت: علی رغم تلاش کادر درمانی برای احیا متأسفانه خاتون موحدی دختر سه ساله نیکشهری جان خود را از دست داد.

رضا رضوانی خاطرنشان کرد: همچنین ساعاتی پیش‌تر نیز بر اثر غفلت خانواده پسر بچه‌ای ۵ ساله در آب رودخانه محدوده روستای گوروان غرق شد و کودک غرق شده بعد از خارج شدن از آب توسط اهالی روستا به بهداری ملوران منتقل شد که متأسفانه علی رغم تلاش‌های صورت گرفته جان خود را از دست داد.

وی افزود: در کمتر از چندین ساعت دو نفر از این روستا در آب رودخانه غرق شدند و جان خود را از دست دادند.

۵ کشته در تصادف مرگبار در جاده لردگان

سخنگوی اورژانس کشور درباره جزئیات این حادثه گفت: یک مورد تصادف در مسیر لردگان، بروجن و گردبیشه بین اتوبوس و سمند در چهارمحال و بختیاری به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده شد.

مجتبی خالدی ادامه داد: در این حادثه ۲۵ نفر مصدم شده و پنج نفر در دم جان باختند، سه نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات به مرکز استان انتقال داده شدند.

کد خبر 431637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.