۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
آزادسازی محور فین - کاشان

شهردار کاشان گفت: آزادسازی کامل محور فین - کاشان نیاز به تملک و آزاد سازی بیش از ۷۰ هزار متر مربع زمین دارد.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی راد با اشاره به تأثیر محور فین بر توسعه گردشگری کاشان اظهار کرد: محور فین یا همان خیابان امیرکبیر کاشان به دلیل قرارگیری باغ تاریخی و جهانی فین کاشان در انتهای این مسیر از نظر توسعه گردشگری و دسترس پذیری یک محور مهم است که هیچ جایگزینی ندارد.

وی با بیان اینکه آزاد سازی کامل این محور ۲۶ سال است که متوقف مانده است، عنوان کرد: برای آزادسازی کامل محور فین کاشان نیاز به تملک و آزادسازی بیش از ۷۰ هزار متر مربع از اراضی و املاک این محور است.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه میزان اعتبار لازم برای این امر مقدار بسیار بالایی است، خاطرنشان کرد: این میزان زمین برای آزادسازی فقط ۲۰ درصد کل محور را تشکیل می‌دهد.

ابریشمی راد با بیان اینکه شهرداری کاشان برای انجام این مهم جلسات متعددی را با تصمیم گیرندگان حوزه بانکی برای تأمین اعتبار این پروژه برگزار کرده است، اضافه کرد: طرح توجیهی این پروژه برای فراهم شدن منابع آزادسازی به شورای پول و اقتصاد بانک مرکزی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه بن‌بست ۲۶ ساله آزادسازی محور فین تلخ و آزاردهنده است، یادآور شد: امیدواریم با اقدامات انجام شده و همکاری و کمک دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم این پروژه را برای رفاه حال مردم و توسعه اقتصادی و گردشگری شهر کاشان به زودی آغاز کنیم.

شهردار کاشان با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی پروژه‌های عمرانی از جمله مهمترین اولویت‌های مدیریت شهری است، تاکید کرد: به این منظور سعی شده است در انجام پروژه‌های عمرانی شهرستان کاشان از مشاورین و پیمانکاران خبره و زبده در این عرصه استفاده کنیم.

ابریشمی راد با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی کاشان افزود: پروژه زیرگذر سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از این پروژه‌ها ست که نقش مهمی در کاهش بار ترافیک بلوار قطب راوندی، بلوار شهید خادمی و جاده کمربندی دارد.

منبع: مهر

کد خبر 431584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.