اختلال در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری تهران/افزایش سرانه فضای سبز شهر قم

در این بسته خبری از تدوین طرح جامع پارک جنگلی یاسوج تا برخورد قاطع با قطع کنندگان درخت در سبزوار و توزیع بسته‌های غذایی در محلات حاشیه ی شهر زاهدان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

دهیاران پاداش مقابله با کرونا می‌گیرند

سید رضا جندقیان، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در آستانه بزرگداشت روز دهیاری‌ها (چهاردهم تیر ماه) به دهیاران سراسر کشور پاداش مقابله با کرونا پرداخت می‌شود.

تدوین طرح جامع پارک جنگلی یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از تدوین طرح جامع پارک جنگلی یاسوج خبر داد.

گلپایگان صاحب بند قایقرانی می‌شود

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: با هدف ایجاد زمینه مناسب برای ورزش قایقرانی یک بند در حدفاصل رودخانه پل قاضی زاهد تا پل آزادگان احداث می‌شود.

برخورد قاطع با قطع کنندگان درخت در سبزوار

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: طبق قانون، قطع یا جابجایی درختان در سطح شهر منوط به اخذ مجوز از کمیسیون ماده هفت است.

اختلال در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری تهران

با توجه به انجام تغییرات و بروز رسانی خطوط تلفن سامانه ۱۳۷ احتمال بروز اختلال در پاسخگویی به تماس‌های شهروندان به مدت سه روز وجود دارد.

افزایش ۲۰ درصدی کرایه تاکسی در شهر یاسوج

ضرغام خلقی پور، رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر یاسوج خبر داد.

راهکار کاهش ترافیک هسته مرکزی قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر قزوین گسترش حمل و نقل عمومی است.

آتش سایت پسماند صفیره در اهواز خاموش شد

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در پی آتش سوزی در پسماند صفیره در مسیر برومی، آتش نشانان از دو ایستگاه عملیاتی برای اطفای این آتش سوزی اعزام شدند.

توزیع بسته‌های غذایی در محلات حاشیه‌ی شهر زاهدان

فریبا برنایی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از توزیع بسته‌های کمکی و غذایی اهدایی دفتر بانوان در میان محلات حاشیه‌ی شهر زاهدان خبر داد.

افزایش سرانه فضای سبز شهر قم

سید مرتضی سقاییان نژاد، شهرداری قم از افزایش سرانه فضای سبز شهرقم به ۲۰ مترمربع خبر داد و گفت: انعقاد قراردادی به مبلغ ۶,۳۰۰ میلیارد ریال نمونه‌ای از اعتماد متقابل شهرداری قم با سرمایه گذاران است.

کد خبر 431571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.