ارائه خدمات هوشمندانه در مشهد با اپلیکیشن «جامع تاکسیرانی»

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: خدمات هوشمندانه و الکترونیک ویژه تاکسیرانان در مشهد با اپلیکیشن جامع تاکسیرانی ارائه خواهد شد.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از اهداف مهم مدیریت شهری و شورای شهر پنجم، موضوع هوشمندسازی فعالیت‌های شهرداری مشهد بوده که در این راستا در معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های شهرداری اتفاقات خوبی افتاده است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات در حال پیگیری، ارائه خدمات سازمان تاکسیرانی بر مبنای فعالیت‌های هوشمندانه و الکترونیک است، افزود: در صدد هستیم در کنار ارائه خدمات الکترونیک در بستری یکپارچه به شهروندان، حضور فیزیکی تاکسیرانان در سازمان و دفاتر کارگزاری کاهش پیدا کرده و بتوانند به صورت آنلاین خدمات قابل ارائه از طریق شهرداری و سازمان‌ها را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: در این راستا دو موضوع افزایش رضایت‌مندی شهروندان از خدمات تاکسیرانی و رضایت تاکسیرانان از خدمات سازمان در دستور کار قرار گرفته است که برای تحقق آن نیازمند وجود یک سیستم هوشمند هستیم تا نقطه نظرات شهروندان را جمع‌آوری و سپس بر مبنای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: ناوگان سازمان تاکسیرانی به دلیل ارائه خدمات روزانه و ارتباط گسترده با شهروندان می‌تواند ظرفیت‌های فراوانی را در زمینه ارائه خدمات یکپارچه بر بستر هوشمند داشته باشد.

محبی تاکید کرد: هوشمند سازی ناوگان تاکسیرانی می‌تواند به افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و ارتقای عملکرد این ناوگان کمک شایانی کند، از طرفی تاکسیرانان نیز می‌توانند ضمن بهره گیری از امکانات گسترده این سیستم به بهبود کسب و کار خود کمک کنند.

وی از واریز یارانه حمایتی ناوگان نوسازی شده در سال گذشته خبر داد و گفت: در این نوبت یارانه حمایتی برای ۷۰ نفر واریز شده است.

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: علاوه بر مشوق‌های در نظر گرفته شده در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبلغ ۲۰ میلیون ریال یارانه حمایتی ویژه آن دسته از تاکسی‌هایی که سال گذشته نوسازی شدند، در نظر گرفته شده و نخستین نوبت آن واریز شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۳۲۱ تاکسیران اقدام به نوسازی تاکسی خود کردند که در این نوبت، یارانه حمایتی برای ۷۰ نفر واریز شده است، گفت: این بسته حمایتی برای آن دسته از تاکسیرانانی که در سال جاری اقدام به نوسازی تاکسی خود کنند نیز تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 431521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.