تجهیز حمل و نقل عمومی ارومیه به سیستم‌های پرداخت الکترونیک

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه مجهز به سیستم های نوین پرداخت الکترونیکی کرایه و سامانه مانیتوریتگ می شوند.

به گزارش ایمنا، رضا مشهدی کشتیبان اظهار کرد: شهرداری ارومیه در نظر دارد نسبت به واگذاری فرصت سرمایه‌گذاری تهیه و اجرای سستم حمل و نقل بار و مسافر شهر ارومیه اقدام کند.

وی افزود: با راه اندازی این سیستم به تعداد تقریبی چهار هزار و ۴۰۰ دستگاه تاکسی و ۳۲۵ دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم‌های نوین پرداخت الکترونیکی کرایه و سامانه مانیتورینگ می‌شوند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه عنوان کرد: در این سیستم به تدریج کارت‌های قبلی اتوبوس از چرخه خارج و کارت‌های جدید با تکنولوژی روز جایگزین آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی این سیستم حذف پول نقد از روند پرداخت کرایه است، خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی بخش عمده خدمات شهری با این کارت قابل پرداخت می‌شود و پروژه حاضر به عنوان زیربنای کارت شهروندی و انجام مقدمات پروژه شهروند الکترونیک نیز خواهد بود.

مشهدی کشتیبان ادامه داد: شرکت کنندگان فراخوان تا تاریخ ۲۶ تیرماه جاری فرصت دارند تا پروپوزال پیشنهادی خود را بر اساس ملزومات مندرج در اسناد فراخوان (قابل بارگیری از سایت سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری به آدرس www.investment.urmia.ir) تکمیل و ارائه کند.

کد خبر 431491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.