جوادی: به دنبال زیبا و سبز ماندن اصفهان هستیم

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در سال جاری به گونه‌ای عمل شود که بتوانیم همچنان شهری زیبا و سبز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی امروز (چهارشنبه) در جلسه کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان که با موضوع بررسی عملکرد حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان در سال ۹۸ برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های حوزه خدمات شهری و مسئولان این بخش اظهار کرد: مقایسه کردن بخش‌های مختلف یک معاونت و سازمان شاید سخت باشد ولی این مقایسه لازم است تا با برآورد کردن اقدامات شده بتوان برای آینده برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به مردم در راستای تامین رفاه و بهداشت و ارائه خدمات است، افزود: با وجود اینکه ساماندهی امور بهداشتی شهر بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است ولی برنامه‌ریزی اقدامات زیربنایی و اصلی بهداشتی شهر بر عهده شهرداری‌ها است.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت اقدامات شهرداری‌ها در راستای ارتقای بهداشت شهر اضافه کرد: اگر یک روز شهرداری نسبت به جمع‌آوری زباله یا آبیاری فضای سبز شهر اقدام نکند، وضعیت بهداشتی شهر از کنترل خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری علاوه بر بهداشت شهری، وظیفه تأمین بهداشت روانی شهر را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: باید در سال جاری به گونه‌ای عمل شود که بتوانیم همچنان شهری زیبا و سبز داشته باشیم.

جوادی با بیان اینکه باید اقدامات سال جاری در معاونت خدمات شهری به گونه‌ای رقم بخورد که منجر به ارتقای نشاط اجتماعی شود زیرا مردم ماه‌های سختی را از لحاظ مالی و رفاهی گذرانده‌اند، خاطرنشان کرد: از سوی مدیریت شهری برای نوروز ۹۹ برنامه‌هایی در حوزه زیباسازی شهر طرح‌ریزی شده بود که ۵۹ برنامه اجرا و ۶۴ برنامه نیز به دلیل شیوع کرونا لغو شد.

کد خبر 431485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.