توسعه بوستان مهر با باز زنده‌سازی مادی رهنان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تملک اراضی و آزادسازی های انجام شده به منظور باز زنده سازی مادی قدیمی رهنان، بوستان مهر در منطقه ۹ شهرداری توسعه پیدا کرد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بوستان مهر در محدوده کوه آتشگاه از موقعیت گردشگری و تاریخی بسیار خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: با باز زنده‌سازی مادی رهنان حدود ۱۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع به سمت شرقی بوستان مهر در مجاورت کوه آتشگاه اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به تجهیزات و امکانات بوستان مهر، خاطرنشان کرد: این بوستان دارای امکاناتی از قبیل آلاچیق‌های متناسب، وسایل حرکت درمانی و مبلمان شهری است.

وی ادامه داد: در حدود ۲۵ هزار متر مربع فضای سبز بوستان مهر، درختان همیشه سبز و مقاوم از جمله داغداغان و بلوط کاشته شده و نگهداری می‌شود.

مرتضایی‌نژاد، گونه‌های گیاهی کاشته شده در این پارک، تنوع بسیار زیادی دارد و عمدتاً چمن‌های مقاوم به کم‌آبی و گونه‌های درختی، درختچه‌ای و گل‌های دائمی است.

وی تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه باز زنده‌سازی مادی رهنان واقع در شرق کوه آتشگاه جنب بوستان مهر با هدف کلان تقویت محرک‌های هویتی انجام شد.

کد خبر 431475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جمشیدیان IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    0 0
    عالی بود