گلپایگان صاحب بند قایقرانی می‌شود

شهردار گلپایگان گفت: با هدف ایجاد زمینه مناسب برای ورزش قایقرانی یک بند در حدفاصل رودخانه پل قاضی زاهد تا پل آزادگان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (چهارشنبه) در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان گلپایگان با اشاره به محدودیت‌های منابع مالی شهرداری‌ها در سال جاری، اظهار کرد: عملیات اجرایی بند بین پل قاضی زاهد و پل آزادگان برای قایقرانی در روز شهرداری آغاز می‌شود، فقط پروسه تأیید پروژه و جلب موافقت اداره آب منطقه‌ای شش ماه طول کشید.

وی با بیان اینکه احیای رودخانه انار بار گلپایگان یکی از مطالبات شهروندان است، تصریح کرد: بدنه سازی بند اول شروع می‌شود و به دنبال آن احداث بند دوم نیز به سرعت انجام می‌شود تا فضا را برای قایقرانی در این بندها فراهم کنیم.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه آماده سازی بند اول ۶۰۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد هزینه بند دوم از بودجه ملی تأمین می‌شود و باقی را شهرداری با همراهی شورای شهر تأمین می‌کند.‌

گلپایگان سرای ورزشی مناسب ندارد

در ادامه این جلسه طاهره خوشنویسان، مسئول کمیسیون ورزش شورای شهر گلپایگان با بیان اینکه امکانات مناسبی برای اداره ورزش و جوانان شهر گلپایگان تهیه شده است، عنوان کرد: شهر گلپایگان استعدادهای ورزشی زیادی دارد، بنابراین باید زمینه برای بروز استعدادها فراهم شود.

وی گفت: سرای ورزشکاران می‌تواند میزبان مسابقات کشوری باشد، اما چون خوابگاه مناسب نداریم با مشکل مواجه هستیم.

مسئول کمیسیون ورزش شورای شهر گلپایگان تصریح کرد: رفع مشکلات ورزش برای شورای شهر اهمیت دارد و هر آنچه در توان و بضاعت داشته باشیم در ا ین زمینه بکار می‌گیریم.

کد خبر 431469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.