سینما مهتاب منطقه ۱۱ آماده افتتاح و بهره‌برداری است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: سینما مهتاب به عنوان نخستین سینما غرب اصفهان آماده بهره برداری است و به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث، تجهیز و تکمیل سینما مهتاب با مساحت ۷۳۵ متر مربع حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی افزود: با راه‌اندازی نخستین سینمای غرب اصفهان در منطقه ۱۱ شهروندان و ساکنان این منطقه می‌توانند فیلم‌های سینمایی روز کشور را در این سینما تماشا کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های واحد امور شهری این منطقه در سال‌جاری، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی با سازمان آتش نشانی و جانمایی در محل‌های مورد نیاز به جهت آبگیری در اسرع وقت، در سه ماهه سوم امسال نسبت به نصب شیر هیدرانت به تعداد مورد نیاز اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغ برآورد شده برای اجرای پروژه نصب شیر هیدرانت حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

اشرفی با اشاره به تجهیزات مدیریت بحران و پایگاه‌های پشتیبانی، گفت: در بازدید دوره‌ای ناظران، کسری لوازم مدیریت بحران در قالب یک لیست برداشت شده و با توجه به مقدار بودجه تعیین شده نسبت به خرید آن اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: طی استعلام از سامانه ۱۳۷ و اعلام شهروندان برای موارد شناسایی، ایمن‌سازی و رفع خطر در حاشیه پارک‌ها، مادی‌ها و فضاهای عمومی سطح منطقه و آب‌گرفتگی‌های موجود، موارد بررسی و در صورت کاستی، طی برنامه‌ریزی مدون و هماهنگی با واحد عمران منطقه اقدام انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان در خصوص ساماندهی سرویس‌های بهداشتی پارک امام رضا (ع) و پارک شاهد، گفت: با توجه به اینکه بهداشت فردی و عمومی یکی از الزامات در سطح شهر است در بازدیدهای مستمر از سرویس‌های بهداشتی و بررسی نواقص موجود عمرانی، برنامه ریزی برای برطرف کردن نواقص با تخصیص اعتباری معادل ۲۰۰ میلیون ریال (برای هر کدام از پارک‌ها ۱۰۰ میلیون ریال) انجام شده است.

کد خبر 431468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.