ساعت فعالیت مراکز تفریحی اصفهان اعلام شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) ساعت کار زیرمجموعه‌های گردشگری این شرکت در فصل تابستان سال‌جاری را اعلام کرد.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت فعالیت تله‌کابین صفه در تابستان امسال همه روزه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲:۰۰، ساعت شروع به کار در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح در نظر گرفته شده و روزهای شنبه تعطیل است.

وی افزود: بولینگ صفه تمامی روزهای هفته به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۴ و بیلیارد صفه نیز تمامی روزهای هفته به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۴ در اختیار شهروندان است و ساعت شروع به کار بولینگ و بیلیارد صفه در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان اینکه زیپ‌لاین و پل معلق صفه روزهای یک‌شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۲ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح پذیرای شهروندان است، تصریح کرد: شهربازی و سینما هفت بُعدی صفه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ آماده پذیرش شهروندان و گردشگران است.

وی ادامه داد: ساعت فعالیت تله‌سیژ ناژوان روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ و در روزهای تعطیل صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.

معینی اظهار کرد: مجموعه تفریحی شهر رویاها در تابستان سال جاری تمام روزهای هفته به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۴ پذیرای شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام مجموعه‌های تفریحی زیرمجموعه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان روزهای شنبه تعطیل است، از شهروندان خواست هنگام مراجعه به این مراکز تفریحی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 431463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.