قتل قهرمان پاورلیفتینگ در رشت

فرار دزدان مسلح طلا فروشی از صحنه، قتل بابک پارسا قهرمان پاورلیفتینگ در رشت، دستگیری هفت عامل توزیع الکل مسموم در اهواز، قتل مرد مرغ فروش در تهران، نجات قاتل کرمانشاهی از طناب دار و مرگ دردناک محمد طاها چهار ساله جلوی چشمان خانواده در چابهار را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک مقام ارشد انتظامی در بیان جزئیات خبر گفت: دو نفر راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مسلح به سلاح کلاش به منظور سرقت به سمت دو باب مغازه طلافروشی در خیابان کیان اهواز اقدام به تیراندازی می‌کنند که منجر به مجروح شدن سه نفر می‌شود.

محسن دالوند افزود: در این حادثه دو نفر از شهروندان به صورت سطحی و یک پسر بچه رهگذر در این حادثه مجروح که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از مقاومت نگهبانان مغازه طلافروشی و حضور مأموران پلیس در صحنه از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان اظهار کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش جهت شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه با جدیت ادامه دارد.

قتل بابک پارسا قهرمان پاورلیفتینگ در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از به قتل رسیدن یکی از قهرمانان پاورلیفتینگ کشور در رشت خبر داد و اظهار کرد: بابک پارسا قهرمان پاورلیفتینگ کشور بر اثر ضربات چاقو کشته شد.

رحیم شعبانی با بیان اینکه این حادثه در سه راه معلم رشت اتفاق افتاده است، اضافه کرد: مقتول برای مداوا به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شد و متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده پس از ۲۴ ساعت فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه مقتول ۴۰ سال سن داشت، تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس دلیل رخ دادن این قتل اختلافات شخصی عنوان شده است.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با تشریح جزئیات بیشتری از نحوه قتل این قهرمان پاورلیفتینگ کشور، خاطرنشان کرد: بابک پارسا پس از وارد آمدن ضربات چاقو به ناحیه دست و گردن به شدت مجروح شد و در بیمارستان فوت کرد.

وی از دستگیری قاتل ۳۳ ساله پارسا خبر داد و تصریح کرد: قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت حوالی میدان فرهنگ شهر رشت دستگیر شد و هم اکنون پلیس به این پرونده رسیدگی می‌کند.

دستگیری ۷ عامل توزیع الکل مسموم در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هفت عامل اصلی توزیع کننده الکل مسموم در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی مسمومیت الکلی تعدادی از شهروندان اهوازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی اهواز با همکاری پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی هفت نفر از عاملان اصلی توزیع الکل‌های مسموم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان بیش از ۱۲ هزار لیتر الکل صنعتی و دست ساز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان توزیع کننده الکل مسموم از سوی پلیس ادامه دارد.

قتل مرد مرغ فروش در تهران

از سوی مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت وقوع یک جنایت اعلام شد، وقتی تیم جنایی به محل حادثه که یک مغازه میوه فروشی بود، رفتند و در تحقیقات اولیه دریافتند مردی ۲۵ ساله با ضربه‌های کارد به قتل رسیده است.

یکی از شاهدان ماجرا به تیم تحقیق گفت: شهرام (متهم) در مغازه میوه فروشی کار می‌کند، البته این مغازه را با مردی شریک است و ساعاتی قبل در حالی که عصبانی بود، وارد مغازه شد و با پسر شریک خود درگیری لفظی پیدا کرد و خیلی زود کار به درگیری فیزیکی کشید، متهم با چاقو به پسر شریک خود حمله و او را مجروح کرد. در همین هنگام صاحب مغازه مرغ فروشی که کنار مغازه میوه فروشی است، با دیدن این دعوا برای وساطت و پایان دادن به درگیری به مغازه میوه فروشی آمد، اما متهم با چاقو به او حمله کرد و مرد مرغ فروش خونین روی زمین افتاد و شهرام پا به فرار گذاشت و بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد.

طناب دار به گردن قاتل کرمانشاهی نیفتاد!

مخالفت خانواده دختر برای ازدواج با پسر مورد علاقه دختر که به قتل انجامید، خوشبختانه با رضایت خانواده مقتول از قصاص قاتل جلوگیری شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از بخشش محکوم با تلاش ستاد تألیف قلوب کرمانشاه و گذشت اولیای دم خبر داد.

جبار تجری گفت: با تلاش شبانه روزی ستاد تألیف قلوب کرمانشاه یک پرونده قتل منجر به گذشت اولیای دم شد.

وی اظهار کرد: در پی درخواست ازدواج فردی با خانواده مقتول، متأسفانه از طرف خانواده زوجه مخالفت شدید صورت می‌پذیرد و همین امر موجب کدورت و درگیری بین پدر زوجه و مقتول می‌شود و متأسفانه موجب قتل و کشته شدن فردی از این خانواده می‌شود.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه ادامه داد: پس از ورود مراجع انتظامی و تشکیل پرونده مقدماتی و دستگیری قاتل و اعزام به دادسرای شهرستان اسلام آباد غرب، بازجویی‌های اولیه و تکمیل پرونده انجام شد و نهایتاً به حکم قصاص قاتل صادر انجامید.

وی توضیح داد: این پرونده به درخواست خانواده قاتل و دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آباد غرب به ستاد تألیف قلوب ارجاع و پس از تشکیل جلسات متوالی در شهرستان و مرکز استان و تلاش‌های شبانه روزی و بی‌وقفه ستاد تألیف قلوب استان و خصوصاً تلاش‌های بی شائبه رئیس شعبه ۴۴ و دیگر اعضا در حضور دادستانی شهرستان اسلام آباد غرب رضایت بی‌قید و شرط این خانواده اخذ و پرونده ختم به خیر شد.

تجری گفت: ترویج فرهنگ گذشت، بخشش و فداکاری موجب تقویت مهر و محبت و نوع دوستی در جامعه می‌شود و کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

مرگ دردناک محمد طاها ۴ ساله جلوی چشمان خانواده‌اش در چابهار

پسربچه‌ای چهار ساله به نام "محمد طاها" در سانحه تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در شهر چابهار به طرز دلخراشی جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: یک فقره تصادف فوتی در سه راهی "گلشهر" بلوار "خلیج فارس" شهر چابهار به مرکز به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۲ به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

حیدرعلی کیخای مقدم افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با ترک نشینی زوجی جوان و پسربچه چهار ساله خود که در حال عبور از عرض خیابان بوده با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با دو ترک نشین برخورد کرده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه پسربچه‌ای چهار ساله به "محمدطاها "به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و پدرش نیز مجروح و توسط عوامل به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات راهور علت حادثه را حرکت خلاف جهت موتور سیکلت آپاچی اعلام کرده است.

کد خبر 431461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.