قالیباف با روسای ۸۰ اندیشکده کشور دیدار می‌کند

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست رییس مجلس شورای اسلامی با ۸۰ اندیشکده با هدف استفاده از ظرفیت جامعه علمی کشور جهت همکاری با کمیسیون‌ها و مرکز پژوهش‌های مجلس خبرداد.

به گزارش ایمنا بابک نگاهداری با اعلام برگزاری نشست محمدباقر قالیباف با ۸۰ اندیشکده که فردا (چهارشنبه ۱۱ تیرماه) در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، درباره هدف از برگزاری این نشست گفت: ریاست مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت جامعه دانشگاهی و اندیشگاهی تاکید ویژه دارد، در همین راستا نشست فردا، آغازی برای نهادینه کردن این مهم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این نشست با هدف بهره‌مندی از مجموعه دیدگاه‌ها، پیشنهادات و نظرات این ۸۰ اندیشکده در خصوص اداره کشور در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این تنها نشستی نخواهد بود که با جامعه علمی کشور برگزار می‌شود، بلکه آغازی برای بهره‌مندی از نظرات روسای دانشگاه‌ها، علما، دانشجویان و طلاب خواهد بود که آن را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار بر این شده است که نهادینه کردن این امر در مجلس تنها محدود به برگزاری نشست نباشد، کما اینکه از ظرفیت جامعه علمی کشور به صورت معین برای اداره کمیسیون‌ها و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته بهره مند خواهیم شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 431449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.