تهیه طرح جامع کاهش تصادفات قزوین

سرپرست معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین آماده تهیه طرح جامع پژوهشی و تحلیلی کاهش تصادفات درون‌شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیما زرآبادی‌پور عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان که در سالن جلسات باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به منظور بررسی و تحلیل وضعیت تصادفات استان و رسیدگی به آن پیشنهاد می‌کنیم شورای پایش تصادفات استان با محوریت استانداری تشکیل شود و آمادگی خود را برای راه‌اندازی کمیته فنی آن در شهرداری بر مبنای آمار و اطلاعات موجود در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اعلام می‌کنیم.

وی افزود: آمار فوتی‌های تصادفات درون‌شهری نگران‌کننده است و افزایش تلفات جانی در این قسم از تصادفات به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: حاضر هستیم طرح جامع کاهش تصادفات قزوین را به صورت پژوهشی و تحلیلی آماده کنیم.

زرآبادی‌پور تصریح کرد: در این صورت مطالعات مربوط به پایش و بررسی دوره‌ای آمار تصادفات انجام می‌شود و چنانچه جلسات هفتگی ایمنی و پایش برگزار شود، می‌توان بر مبنای یک برنامه جامع، شاهد کاهش آمار تصادفات بود.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ معاونت تحت مدیریت خود با پلیس راهور خاطرنشان کرد: این معاونت با تمام توان برای کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن با پلیس همکاری می‌کند.

کد خبر 431437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.