طرح زوج و فرد در شهرضا اجرا نمی‌شود!

شهردار شهرضا با بیان اینکه طرح زوج و فرد در این شهر اجرا نمی‌شود، گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سعی داریم بعضی از معابر شهر را برای کنترل ترافیک یک طرفه کنیم.

حبیب قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مهمترین طرح‌های عمرانی ترافیکی شهرضا ارتقای زیرساخت‌های عبور و مرور شهری و آسفالت است که مبلغی حدود ۱۸ میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد طرح‌های عمرانی شهرداری شهرضا کامل نشود، ادامه داد: قصد اجرای پروژه‌هایی مانند نصب و هوشمندسازی دوربین‌های ترافیکی و آرام سازی مسیرهای تردد درون‌شهری را داشتیم که با توجه به زمانی که در اختیار داشتیم به بهترین شکل انجام شد، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد طرح‌هایی مانند تکمیل ساختمان آتش‌نشانی سروستان، ساختمان مدیریت حمل و نقل عمومی و ساختمان مدیریت بحران به پایان نرسد.

شهردار شهرضا افزود: امسال توانستیم فرهنگسرای اسلام آباد را به اتمام برسانیم که در هفته جاری طبقه همکف آن به بهره برداری کامل می‌رسد؛ راه اندازی کارت پارک، زیرسازی و ارتقای امکانات عبور و مرور اولویت‌های ما در سال جدید است.

قاسمی اضافه کرد: نصب چراغ‌های راهنمایی هوشمند دیگر پروژه‌ای است که با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به پایان رسید؛ چند طرح اصلاح هندسی در شورای ترافیک تصویب شده است که این اشکالات اصلاح و زیرسازی آن‌ها نیز تکمیل شد.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد در شهرضا اجرا نمی‌شود، گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سعی داریم بعضی از معابر شهر را برای کنترل ترافیک یک طرفه کنیم.

شهردار شهرضا ادامه داد: برای نصب ۴۴ دوربین پایش تصویری جانمایی شده که هم اکنون ۳۲ عدد آن‌ها نصب شده است و در آینده نزدیک باقیمانده آن‌ها غالباً در ورودی‌های شهر، نصب خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: در سال گذشته برای طرح‌های ترافیکی شهرضا ۱.۲ میلیارد تومان و در عبور و مرور شهری نیز ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بهسازی و زیرسازی هزینه شد.

کد خبر 431401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.