اعزام تیم ملی فوتسال بزرگسالان به یک کشور اروپایی برای بازی دوستانه

نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی جهت تصمیم‌گیری درخصوص موارد گوناگون از ساعت ۱۱ صبح با حضور دبیرکل فدراسیون، اعضای کمیته فنی و توسعه و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار شد.

در پایان این نشست مصوبات زیر به تأیید اعضا رسید:

۱- پس از بررسی رزومه هشت مربی توسط کمیته فوتسال و بر اساس امتیازبندی صورت گرفته، مصطفی عمادی با تأیید کلیه اعضا به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۳ سال انتخاب شد و پس از تأیید هیأت رئیسه فدراسیون فعالیت‌های این رده سنی آغاز خواهد شد.

۲- باتوجه به درخواست کادرفنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان جهت اضافه شدن یک کمک مربی و یک مدیرفنی به کادرفنی تیم ملی فوتسال، نفرات معرفی شده از سوی ناظم‌الشریعه به تأیید اعضا رسیدند. بر این اساس محمدرضا حیدریان به عنوان کمک مربی و خسوس کاندلاس به عنوان مدیرفنی انتخاب شدند که پس از تأیید هیأت رئیسه فدراسیون به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهند شد.

۳- برگزاری تورنمنت دوستانه با حضور ۴ تیم خارجی به میزبانی هیأت فوتبال استان فارس به تأیید کلیه اعضا رسید.

۴- اعزام تیم ملی فوتسال بزرگسالان به یک کشور اروپایی جهت انجام دو بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی، پیش از سفر به مسابقات قهرمانی آسیا، به تأیید اعضا رسید.

۵- باتوجه به زمان باقیمانده تا شروع مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا که حدود پنج ماه دیگر است، مقرر شد تدارکات این تیم جهت آماده‌سازی آغاز شود. ضمن اینکه حضور این تیم در تورنمنت بزرگسالان استان فارس تصویب شد.

۶- پس از بحث و بررسی جهت استفاده از تورنمنت فوتسال تایلند، مقرر شد تیم فوتسال زیر ۲۳ در این تورنمنت شرکت کند.

کد خبر 431392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.