افزایش بی‌سابقه شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز_ سه‌شنبه ۱۰ تیرماه_ بورس تهران موفق به ثبت بی سابقه ترین رشد تاریخ فعالیت خود شد. طی این روند افزایشی روزانه بورس تهران ابرکانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را نیز فتح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز_ سه‌شنبه ۱۰ تیرماه_ با افزایش ۶۴ هزار ۹۱۱ میلیون واحدی به یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۸۵۰ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به افزایش ۱۸ هزار و ۲۸۸ واحدی شاخص کل هم وزن، ۱۷ هزار و ۱۸۶ واحدی شاخص قیمت، ۴۸ هزار و ۱۱۷ واحدی شاخص بازار اول، ۱۲۸ هزار و ۵۷۴ واحدی شاخص بازار دوم، ۵۷ هزار و ۵۹۹ واحدی شاخص صنعت، ۳۲۰۰ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۲۵۶۳ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۵۷۹۹ میلیون سهم بود که طی یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۴۴۰ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات به ۱۰۳ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۷۸۱ میلیون ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۵۷ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای "غپاک"، "ختوقا" و "خاهن" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "انرژی ۱ "، "قصفها" و "کفپارس" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 431383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.