جهانگیری: دولت ۳.۵ میلیون شغل ایجاد کرده است

معاون اول رئیس جمهور، اولویت دولت را «سلامت مردم» و «تامین معیشت» ارزیابی کرد و با تاکید بر تلاش دولت برای صیانت از اشتغال موجود، گفت: این دولت با توجه به شرایط و محدودیت‌ها، سه و نیم میلیون شغل ایجاد کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور، اسحاق جهانگیری در مراسم روز ملی صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با تبریک این روز، گفت: در ایام سخت و دشوار که از یک طرف با تحریم‌های ظالمانه، غیر انسانی و غیرقانونی آمریکا روبرو هستیم و از طرف دیگر با ویروس نوظهور و نوپدید کرونا که عالم‌گیر شده، مواجه هستیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند که می‌توانند اقتصاد ایران را از هم بپاشند اما ما متناسب با این شرایط سیاست‌ها را باید تغییر می‌دادیم.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: سیاستمدار عاقل باید متناسب با این طراحی‌ها سیاست‌گذاری کند و ببیند که چه برنامه‌ای علیه کشور طراحی شده و چه اقدامی می‌خواهند سر ملت بیاورند.

جهانگیری گفت: سیاست ما در این شرایط و مقابل فشارهای خارجی ناشی از تحریم، مقاومت است و باید سازوکاری ایجاد کنیم که تاب‌آوری ملت را افزایش دهیم تا بر مردم فشاری وارد نشود. بنابراین مقابل تحریم، سیاست مقاومت و تاب‌آوری را در پیش گرفتیم.

ویبا اشاره به اولویت‌های کشور افزود: اولویت ما در ابتدا «سلامت مردم» و سپس «تأمین معیشت» است. همچنین باید از اشتغال موجود صیانت کنیم در این ۷ سال با توجه به شرایط و محدودیت‌ها ۳ و نیم میلیون شغل ایجاد شده است.

کد خبر 431379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.