اشتغال بیش از ۵ هزار نفر در پروژه‌های عمرانی شهر

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: تعداد افراد شاغل در اجرای پروژه‌های شهر به بیش از پنج هزار نفر می‌رسد.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر علیرغم وجود مشکلات سخت اقتصادی، پروژه‌های عمرانی شهر فعال و در حال اجراست.

وی افزود: در پی اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر، زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد فراهم شده به طوری که در پروژه مرکز همایش‌ها به طور متوسط روزانه ۴۵۰ تا ۵۰۰ نفر مشغول کار هستند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در پروژه مجموعه پل‌های شهید سردار سلیمانی حدود ۴۰۰ نفر، در تقاطع آفتاب ۲۵۰ نفر، در سالن گلستان شهدا ۲۵ نفر، در هر ایستگاه قطار شهری حداقل ۴۰ تا ۴۵ نفر به طور مستقیم مشغول کار و تلاش هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهر، گفت: در سال ۹۷ مبلغ قراردادهای منعقد شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی ۳۶۸ قرارداد به مبلغ ۲۱۳ میلیارد تومان بوده که در سال گذشته این تعداد به ۵۵۸ قرارداد به مبلغ ۵۵۷ میلیارد تومان رسیده است.

مظفر ادامه داد: مبلغ قراردادهای منعقد شده برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ تا ۱۶۰ درصد و از نظر تعداد حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در سال ۹۷ مبلغ قراردادهای تحویل شده ۱۷۳ میلیارد تومان بود که در سال گذشته به ۲۲۶ میلیارد تومان رسید و در مجموع به لحاظ مبلغی ۳۰ درصد و از نظر تعداد پنج درصد رشد داشت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: نخستین سیاست شهرداری تکمیل پروژه‌های ناتمام از جمله قطار شهری، حلقه حفاظتی، مرکز همایش‌ها و پروژه‌های آبرسانی است و اعتبار خوبی برای انجام این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 431371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.