رقابت ۲۶ نفر در آزمون عملی آتش‌نشانی شهرداری‌های سمنان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای سمنان گفت: ۲۶ نفر در آزمون عملی آتش‌نشانی شهرداری‌های این استان برای پذیرش ۱۶ نفر در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به رقابت پرداختند.

به گزارش ایمنا، راضیه شهاب در حاشیه برگزاری آزمون عملی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان سمنان اظهار کرد: بر اساس مجوز ابلاغی در روز ۲۵ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تعداد ۵۰ سهمیه استخدام پیمانی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به استان سمنان تخصیص داده شد.

وی افزود: بر این اساس سه رشته شغلی راننده وسایل سنگین، کاردان آتش‌نشان و آتش‌نشان با مدارک تحصیلی دیپلم، فوق‌دیپلم و لیسانس برای استان سمنان در نظر گرفته شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای سمنان اضافه کرد: آغاز ثبت‌نام از ۱۰ تیرماه سال ۹۸ بوده است و مرحله نخست آزمون در ۱۸ مردادماه سال گذشته در دو حوزه سمنان و شاهرود برگزار شد.

شهاب مجموع ثبت‌نام‌کنندگان در استان سمنان را یک‌هزار و ۲۷۲ نفر عنوان کرد و افزود: تعداد ۱۱۹ نفر به‌عنوان پذیرفته شده مرحله نخست بودند که آزمون عملی در ۱۳ آذرماه سال ۹۸ برگزار شد و از این تعداد ۳۴ نفر به مرحله بعدی راه یافتند.

وی ادامه داد: آزمون عملی دیگری بر اساس ظرفیت تکمیلی از سوی سازمان جهاد دانشگاهی کل کشور برگزار شد که در این آزمون، ۲۶ نفر در آزمون عملی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان سمنان برای پذیرش ۱۶ نفر در مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی به رقابت پرداختند.

منبع: فارس

کد خبر 431367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.