چشم‌پوشی شهرداری تبریز از درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی

در این بسته خبری از ضدعفونی دوباره پارک‌ها در کرج تا کاهش حساسیت تهرانی‌ها به کووید ۱۹ و رشد ۱۸ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل شهرداری بیرجند الزامی شد

ید الله غلام پور، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: طبق مصوبه ستاد استانی کرونا شهروندان بیرجندی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی باید به صورت الزامی از ماسک استفاده کنند.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرداری ارومیه

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرداری مرکزی و تمامی سازمان‌های ذی ربط رعایت می‌شود.

ضدعفونی دوباره پارک‌ها در کرج

پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز مجدد ضدعفونی پارک‌ها و بوستان‌های کرج خبر داد.

نصب سرعت‌گیر در قم به حداقل ممکن رسیده است

عباس ذاکریان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه نصب سرعت‌گیر در قم به حداقل ممکن رسیده است، افزود: سرعت گیرهای نصب شده باید استاندارد لازم را داشته باشند.

سنگ فرش پیاده راه فردوسی سنندج

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهردار سنندج گفت: عملیات زیرسازی جهت اجرای پروژه سنگفرش پیاده راه خیابان فردوسی این شهر با هدف تسریع در انجام آن، با دو پیمانکار آغاز شد.

نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یزد

ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شهر جهانی یزد با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت و شهرداری یزد در قالب استفاده از تسهیلات طرح‌های ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، نوسازی می‌شود.

تهیه طرح جامع ترافیک نجف آباد

محمد مغزی، شهردار نجف‌آباد گفت: نجف‌آباد دومین شهر استان اصفهان است که شهرداری آن بعد از انتخاب مشاور پایه یک از طریق انجام چهار مرحله مصاحبه از بین ۱۸ مجموعه داوطلب، تهیه طرح جامع ترافیک را در دستور کار قرار داده است.

کاهش حساسیت تهرانی‌ها به کووید ۱۹

زینب نصیری، مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به سیر صعودی ابتلاء به کرونا طی روزهای اخیر در پایتخت، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام گرفته حساسیت و نگرانی تهرانی‌ها به کرونا کمتر شده است.

چشم‌پوشی شهرداری تبریز از درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در پروژه مسیر گشایی خیابان عطار نیشابوری از درآمد ۱۰۰ میلیارد تومانی چشم‌پوشی کرده است.

رشد ۱۸ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در قزوین

حمیدرضا ضیایی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از رشد ۱۸ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی در سه ماه نخست امسال خبر داد.

کد خبر 431365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.