خانواده نورالدین مستند می‌شوند

سیدمحمدصادق جعفری از تولید مستند «خانواده نورالدین» با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و اتاق بازرگانی تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلمبرداری این مستند که درباره‌ی بنیانگذار شرکت لبنی دامداران است، به‌زودی آغاز می‌شود.

«خانواده نورالدین» عنوان مستندی ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی سیدمحمدصادق جعفری است که چندی پیش پژوهش آن به پایان رسیده و پس از گذر نسبی از شرایط دشوار کرونا، فیلمبرداری آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

جعفری درباره‌ی موضوع این مستند گفت: نورالدین نوربخش جعفری دهکردی، از بنیانگذاران شرکت لبنی «دامداران» و از کارآفرینان موفق کشور است. فضای کاری که در این کارخانه بزرگ با خط‌های تولید مختلف و همین‌طور کارخانه سحر طراحی کرده است، در فیلم مورد توجه قرار گرفته است؛ ضمن اینکه بحران‌هایی که به وجود می‌آید و شیوه‌های گذر از این بحران‌ها را نیز نمایش می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه «خانواده نورالدین» یک پرتره‌ی صرف نیست، افزود: ما در قالب روایت بحران‌ها به زندگی نورالدین خواهیم پرداخت. پژوهش و نگارش فیلمنامه از اواخر بهمن‌ماه آغاز شده و هم‌اینک به پایان رسیده است. طی ده روز آینده فیلمبرداری این پروژه را آغاز می‌کنیم و امیدواریم با این فیلم در چهاردهمین جشنواره سینماحقیقت حضور داشته باشیم.

گفتنی است که عوامل تولید مستند «خانواده نورالدین» هنوز قطعی نشده‌اند. این فیلم با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و اتاق بازرگانی تهران تولید می‌شود.

کد خبر 431356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.