جانمایی ۶۰ فلاورباکس در مقابل مساجد متبرک حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه ۶۰ عدد فلاورباکس در مقابل مساجد منتخب متبرک با نام حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) جانمایی می‌شود، گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) زیباسازی ویژه‌ای به وسیله المان‌های «شمسه» و «یا امام رضا (ع)» در شهر مشهد انجام شده است.

علیرضا صحراگرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، ۳۴ المان «شمسه» با تزئین سه هزار و ۵۰۰ متر طول چراغ ریسه سوزنی و شش المان تبریک عید آذین‌بندی شده با گل شاخه بریده، در سطح شهر مشهد اکران شده است.

وی تصریح کرد: المان‌های اکران شده در میادین شهدا، سعدی، تختی، شریعتی، فلسطین، جانباز، توحید، ۱۷ شهریور، آزادی، الندشت، بسیج، بیت‌المقدس، خیابان احمدآباد، تقاطع خیابان سجاد -آزادی، تقاطع خیابان مفتح و ابوریحان، بازار فردوسی، بلوار مصلی، بلوار حر، بلوار وکیل آباد، خیابان مدرس و چهارراه مخابرات قرار دارد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه ۵۶ المان با عنوان «یا امام رضا (ع)» در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی جانمایی و نصب شده است، افزود: در دهه کرامت روزانه معابر منتهی به حرم مطهر همچون خیابان شیرازی، نواب، طبرسی و امام رضا در ساعات اولیه صبح گلاب‌پاشی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار متر مربع اطلاع رسانی محیطی نیز با موضوع دهه کرامت در نقاط مختلف شهر اکران می‌شود، ادامه داد: بیش از ۱۲۰۰ پرچم روی پل‌ها و میادین تعویض می‌شود و آذین بندی شهر به طول ۱۸۰ هزار متر انجام می‌شود.

صحراگرد از استقرار اتوبوس دیابت در ورودی نواب حرم مطهر خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره تخفیفات ۲۵ درصدی در فروشگاه‌های شهرما، جشنواره فروش میوه و تره بار اقلام منتخب به قیمت میدان بار و استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی در محدوده حرم مطهر از دیگر اقدامات پیش بینی شده در دهه کرامت است.

کد خبر 431355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.