نساجی، تیم هفته شد/ گلر پیکان در جمع ترین‌ها!

نساجی، فولاد، سپاهان و شهر خودرو در بین ترین‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ برتر فوتبال پس از چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، آغاز شد و در اولین هفته پس از شروع رقابت‌ها از بین تیم‌های مدعی تنها استقلال و تراکتور موفق به کسب پیروزی نشدند تا از کورس رقابت بالانشین‌ها جا بمانند. در این هفته از بین تیم‌های قعر جدولی نیز شاهین و سایپا امتیاز گرفتند.

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و دوم:

بازی هفته: پیکان یک- پرسپولیس ۳

پر گل ترین دیدار هفته به لطف اشتباهات عجیب وحید شیخ ویسی، دروازه‌بان پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس شکل گرفت. تقابل صدرنشین و قعرنشین همانطور که انتظار می‌رفت به سود صدرنشین به پایان رسید هرچند پیکان عملکرد خوبی در این بازی داشت و اگر اشتباهات گلرش نبود شاید نتیجه دیگری در زمین رقم می‌خورد.

تیم هفته: نساجی مازندران

نساجی کار بزرگی در تبریز انجام داد و موفق شد تراکتور پر مهره را در زمین خودش شکست دهد. شاگردان محمود فکری خیلی زود ۱۸۰ ثانیه بعد از آغاز بازی به گل رسیدند و تقریباً یک بازی کامل از تک گل خود محافظت کردند تا ۳ امتیاز شیرین را از تبریز به سوغات ببرند.

سرمربی هفته: جواد نکونام

در کنار محمود فکری که کار بزرگی با نساجی در تبریز انجام داد، جواد نکونام نیز هفته‌ای همراه با برد را پشت سر گذاشت تا در شروع مجدد مسابقات لیگ برتر همراه با فولاد به دومین پیروزی متوالی خود برسد. نکونام روز گذشته در دیداری که ابتدا از حریف خود عقب افتاد در نهایت موفق شد بازگشت خوبی به بازی داشته باشد و سه امتیاز دیگر خانگی را کسب کند.

دروازه‌بان هفته: به طور مشترک علیرضا حقیقی و مهدی رحمتی

این هفته با توجه به عملکرد بسیار خوب دو دروازه بان در این بخش دو نفر به عنوان برتر هفته معرفی می‌شوند. علیرضا حقیقی همراه با نساجی یک کلین شیت با ارزش و سه امتیازی را برابر تراکتور ثبت کرد و در سوی دیگر مهدی رحمتی بهترین بازیکن تیمش در دیدار برابر ذوب آهن و پیروزی برابر تیم اصفهانی بود. رحمتی با تأثیرگذاری در پنالتی از دست رفته دانیال اسماعیلی فر و چند مهار خوب در طول بازی از متریکا نمره خوب ۸.۹۹ کسب کرده و علیرضا حقیقی نیز از مترکیا نمره ۷.۹۶ کسب کرده است. هر دو دروازه‌بان بهترین بازیکنان زمین در دیدارهای این هفته تیم‌شان بودند.

مدافع هفته: محمد طیبی

محمد طیبی در روزی که به کمک سایر هم تیمی‌هایش دروازه سپاهان را در بازی آسان خانگی بسته نگه داشت موفق شد پاس گل اول سپاهان را نیز به نام خود ثبت کند تا روز خوبی در شروع مجدد مسابقات لیگ برتر داشته باشد. طیبی اگر سرعت بهتری داشت قطعاً جزو سه مدافع برتر لیگ بود.

هافبک هفته: سعید صادقی

هافبک شهر خودرو با زدن دو گل در دیدار این هفته برابر ذوب آهن عملکرد بسیار خوبی داشت و در کنار مهدی رحمتی تاثیرگذارترین بازیکن برای برد شهرخودرو بود.

مهاجم هفته: محمد محبی

بال چپ جوان و خوش آتیه سپاهان یک عملکرد درخشان دیگر در ترکیب سپاهان پشت سر گذاشت. او یک پنالتی گرفت، سه شوت به سمت دروازه گل گهر زد، هفت نبرد هوایی و دو دریبل موفق داشت تا بیشترین نقش را در پیروزی ۲ بر صفر سپاهان برابر گل گهر داشته باشد. او از متریکا نمره ۷.۹۹ کسب کرد و در بین مهاجمان هفته بیست و دوم بیشترین نمره را داشت.

جنجال و اشتباهات هفته: گل‌های عجیبی که شیخ ویسی از پرسپولیس خورد

آنچه صدای هواداران رقبای پرسپولیس را در آورده اشتباهات عجیب وحید شیخ ویسی، دروازه بان پیکان در بازی برابر پرسپولیس بود. او روی هر سه گل خورده از پرسپولیس مقصر بود و زمانی که اشتباه عجیب او در بازی فصل گذشته برابر پرسپولیس را هم کنار اشتباهات این بازی می‌گذاریم چیزی بیش از یک اشتباه ساده به ذهنمان خطور می‌کند.

کد خبر 431319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.