پاکبانان تبریز ۲۰ ساله بازنشسته می‌شوند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری تعهد پرداخت چهار درصد سختی کار را قبول کرده و پاکبانان با داشتن ۲۰ سال سابقه بیمه بازنشسته خواهند شد.

به گزارش ایمنا، کریم صادق‌زاده با بیان اینکه برخی از شهروندان اقدامات شورا و شهرداری را ستایش می‌کنند و برخی دیگر منتقد عملکرد موجود هستند، اظهار کرد: تمامی مجموعه شهرداری و شورای شهر برای آبادانی کهن شهر تبریز در تلاش هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی انجام شده در مترو تبریز افزود: اگر فقط به مترو نگاه کنیم، چند هزار میلیارد هزینه شده ولی چون زیر زمین است این اقدامات دیده نمی‌شود.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه انشعاب فاضلاب شهری به ۸۵ درصد رسیده، تصریح کرد: مسیرگشایی‌هایی که مخصوصاً در مناطق کم برخوردار انجام شده یا توسعه فضای سبز شهری و پارک‌های محله‌ای که در تبریز شاهد اجرای آنها هستیم همه در راستای عمران و آبادانی شهر است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز در مبارزه با سیستم فسادی که قبلاً در شهرداری وجود داشت موفق بوده، گفت: امروز با صدای بلند می‌گویم فساد سیستماتیک در شهرداری تبریز با همیاری شورای پنجم به صفر رسیده است.

صادق‌زاده با بیان اینکه شهرداری تبریز ماهانه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند، خاطرنشان کرد: شورای شهر موضوع سختی زیان‌آور پاکبانان را پیگیری کرد که شهرداری تعهد پرداخت چهار درصد سختی کار را قبول کرده و پاکبانان با ۲۰ سال سابقه بیمه بازنشسته خواهند شد.

کد خبر 431316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.