احداث فاز سوم کمربند شمال غرب سبزوار

معاون فنی و عمرانی شهردار سبزوار گفت: در راستای توسعه طرح های زیرساختی شهر، اجرای عملیات فاز سوم بزرگراه ابریشم( کمربند شمال غرب) وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش ایمنا، جعفر صائمی نسب با بیان اینکه طول این مسیر دو و هفت دهم کیلومتر است، اظهار کرد: این طرح در فاز نخست دارای دو مسیر سواره رو رفت و برگشت و آیلند میانی است که با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات خاکبرداری، خاک‌ریزی، تسطیح و غلتک زنی این طرح از انتهای بلوار شهدای کوشک تا با تقاطع محور اسفراین آغاز و تا کنون ۹۵۰ متر مکعب عملیات خاکی آن انجام شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار سبزوار اضافه کرد: برای اجرای این طرح تملک ۱۰۵ هزار مترمربع اراضی بزرگراه ابریشم به اضافه ۷۰ هزار متر مستثنیات جهت اتصال بلوار توحید شهر به محور جوین و جغتای با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان نیز صورت گرفته است.

صائمی نسب با بیان اینکه برای تجهیزات ترافیکی این طرح نیز هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان با برآورد هزینه در زمان حال، پیش بینی شده است، اظهار کرد: اجرای مسیر کندرو و مسیر دوچرخه نیز قرار است در فاز دوم این طرح انجام شود.

وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح تکمیل رینگ اصلی شهر، اتصال شرق به غرب شهر، پدافند غیرعامل، جلوگیری از گسترش بی رویه ساخت و سازهای غیرمجاز و کاهش سفرهای غیر ضروری درون شهری است.

کد خبر 431315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.